کد خبر : 56425
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 9:32
-

احتمال برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در تهران

احتمال برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در تهران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه برگزار شد که در جریان این مسابقات، تیم تاسیسات دریایی با پیروزی برابر تیم شهروند ساری مجددا به صدر جدول بازگشت تا قهرمانی در لیگ برتر به بازی آخر این تیم در مشهد کشیده شود. کمیته فوتسال که از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه برگزار شد که در جریان این مسابقات، تیم تاسیسات دریایی با پیروزی برابر تیم شهروند ساری مجددا به صدر جدول بازگشت تا قهرمانی در لیگ برتر به بازی آخر این تیم در مشهد کشیده شود.

کمیته فوتسال که از چند هفته پیش در تدارک برگزاری جشن قهرمانی بوده است، همزمان تلاشش را برای کسب مجدد میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به کار بسته و مذاکراتی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر میزبانی دوره گذشته این بازی‌ها در اصفهان و امکانات خوب ایران چراغ سبز خود را برای میزبانی مجدد نشان داده است. بخصوص اینکه کشورهای دیگر هم علاقه دارند این مسابقات باز هم در ایران برگزار شود!

وی درباره اینکه در صورت موافقت نهایی AFC، کدام شهر میزبان جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود، گفت: بستگی به این دارد که کدام تیم قهرمان لیگ شود. تلاش ما این است که جام باشگاه‌ها را در همان شهری برگزاری کنیم که تیم آن قهرمان می‌شود.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تاسیسات دریایی شانس اول قهرمانی است، تهران میزبان مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شود. بعد از تاسیسات، گیتی پسند اصفهان و مس سونگون دیگر مدعیان قهرمانی هستند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.