کد خبر : 56442
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 11:17
-

تاسیسات، گیتی پسند و حفاری نمایندگان فوتسال در مجمع فدراسیون

تاسیسات، گیتی پسند و حفاری نمایندگان فوتسال در مجمع فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجمع سالیانه و عادی فدراسیون فوتبال قرار است چهارشنبه هفته آینده برگزار شود. این مجمع از این جهت حائز اهمیت است که در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و در واقع شاید یکی از آخرین مجامع عادی باشد که علی کفاشیان به عنوان رئیس مجمع، اداره آن را برعهده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجمع سالیانه و عادی فدراسیون فوتبال قرار است چهارشنبه هفته آینده برگزار شود.

این مجمع از این جهت حائز اهمیت است که در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و در واقع شاید یکی از آخرین مجامع عادی باشد که علی کفاشیان به عنوان رئیس مجمع، اداره آن را برعهده دارد، ضمن اینکه قرار است اعضای مجمع در خصوص تغییرات اساسنامه نیز به تصمیم‌گیری بپردازند.

بر همین اساس و طبق اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال قرار است اعضای زیر اعضای مجمع سالیانه و عادی این فدراسیون را در هفته آینده تشکیل دهند با این توضیح که نمایندگان باشگاه‌های فوتسال حاضر بر طبق آخرین فصل مسابقاتی در مجمع حاضر خواهند شد

نماینده قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال: مدیران تیم‌های تأسیسات دریایی و گیتی پسند.

نماینده قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان: ملی‌حفاری

بر اساس این گزارش مجمع هفته آینده فدراسیون فوتبال باید با ۷۵ نفری که در این گزارش به آنها اشاره شده برگزار شود که البته با حضور دو سوم اعضا، جلسه رسمیت پیدا خواهد کرد.

***چه افرادی می‌توانند نماینده باشگاه‌ها و هیأت‌ها باشند؟

در خصوص نماینده باشگاه‌ها باید بالاترین مقام باشگاه که مدیرعامل باشگاه به شمار می‌رود در مجمع حاضر شود، در غیر این صورت یکی از اعضای هیأت مدیره در مجمع فدراسیون فوتبال حاضر خواهد شد.

همچنین برای جایگاه‌های حقوقی (مدیران عامل و رؤسای هیأت‌ها) می‌توان جانشین تعیین کرد اما برای جایگاه‌های حقیقی هیچ فردی نمی‌تواند جانشین فرد فوق شود.
در اساسنامه فعلی رئیس مجمع مشخص نیست اما علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، دبیرکل مجمع هفته آینده نیز به شمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.