کد خبر : 56514
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 17:03
-

حسن زاده:می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقاومت را ببریم

حسن زاده:می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقاومت را ببریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده  درباره برد ۵ بر صفر تیمش برابر مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: با توجه به این‌که مقاومت هفته گذشته با شکست تیم بالای جدولی دبیری، با روحیه خوب به اهواز آمده بود و با شناختی که از حریف داشتیم، بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم، چرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده  درباره برد ۵ بر صفر تیمش برابر مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: با توجه به این‌که مقاومت هفته گذشته با شکست تیم بالای جدولی دبیری، با روحیه خوب به اهواز آمده بود و با شناختی که از حریف داشتیم، بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم، چرا که این تیم خوب و جنگنده، پیش از این توانسته بود تیم‌های مدعی قهرمانی را متوقف کند.

وی افزود: تساوی این تیم برابر مس سونگون، برد مقابل گیتی‌پسند و زدن هشت گل به تیم یاسین پیشرو در قم که بی‌سابقه نیز بود، نشان دهنده این است که این تیم توانمندی‌های خاصی دارد ولی ما روز گذشته با ارائه یک بازی با برنامه و هدفمند، این تیم را با پنج گل شکست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: اگر بازیکنانم کمی با دقت عمل می‌کردند می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. در این مسابقه توکلی و کریمی که دو بازیکن با تجربه تیمم هستند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم ولی بازیکنان جوان‌مان نمایش خوبی داشتند و با انجام کارهای تاکتیکی و رعایت مسایل فنی که به آن‌ها گوشزد کرده بودیم، در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودیم و کنترل بازی را در دست داشتیم.

وی ادامه‌ داد: آن فرصت‌های اندکی هم که نصیب حریف شد، سجاد بابایی دروازه‌بان جوان تیم ما با عکس‌العمل‌های خوبش، مهار کرد و دروازه را بسته نگه داشت. بابایی با عملکرد خوب خود در این دیدار و دیگر بازی‌هایی که فرصت حضور در دروازه را داشت، نشان داد که می‌تواند گلری مطمئن برای ملی‌حفاری و حتی آینده تیم‌ملی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

فقط محسن امپراطور بدرد فوتسال قم میخوره
رحمانی یادت باشه امپراطور باید باشه

مصطفی پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

برو بچه سوسول
با این همه بازیکن مثل صفری . شجری و…. که نماینده ایران برای انتخاب بهترین اسیا بودن ۶ الی ۵ شدی امسال اونوقت از بردن یه تیم بی انگیزه حرف میزنی اونم تو شهر خودمون !!!
تو دیگه کی هسی اه اه اه بچه سوسول

نام ... شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

پس چرابه قم باختى رفت وبرگگشت