کد خبر : 56381
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 2:19
-

مس در سئول به قم باخت!/اعتراض مسی ها به عملکرد داوری و نوع بازی قمی ها

مس در سئول به قم باخت!/اعتراض مسی ها به عملکرد داوری و نوع بازی قمی ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از قم، دیدار حساس و نفس گیر دو تیم یاسین پیشرو و مس سونگون در حالی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه حیدریان قم آغاز شد که مسی ها برای برد و قهرمانی احتمالی به این شهر آمده بودند و شاگردان غیاثی هم در اندیشه تثبیت جایگاه پنجمی و ارائه فوتسالی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از قم، دیدار حساس و نفس گیر دو تیم یاسین پیشرو و مس سونگون در حالی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه حیدریان قم آغاز شد که مسی ها برای برد و قهرمانی احتمالی به این شهر آمده بودند و شاگردان غیاثی هم در اندیشه تثبیت جایگاه پنجمی و ارائه فوتسالی پاک با تمام قوا آماده این جدال حساس بودند.

حواشی بازی:

جایگاه v-vip ورزشگاه روزی شلوغی را در خود می دید و رضا افتخاری ریس کمیته فوتسال، رحمانی مدیرعامل یاسین پیشرو، عروجی بازیکن قمی تاسیسات  در آن حضور داشتند.

ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و بیش از ۲۰۰۰ تماشاگر داخل سالن بودند.

هواداران بارها و بارها به تشویق عروجی ملی پوش قمی خود پرداختند و خواهان بازگشت وی به فوتسال این شهر شدند.

افضل مثل همیشه با گرمکن چلسی حاضر روی نیمکت نشته بود.

عروجی گزارش لحظه به لحظه بازی را به هم تیمی هایش در تهران میداد.در ابتدای بازی عروجی بهمراه یکی از دوستان شمسایی روی سکو نشسته بود که بعدا به دعوت رحمانی به vip رفت.

با سوت شروع داور، بازیکنان مس سونگون بازی هجومی را دستور کار خود قرار دادند که قمی ها روی ضد حملات در  همان ابتدا بازی صاحب چند موقعیت خطرناک با بی دقتی و عکس العمل های خوب صمیمی به هدر رفت.

بازی تا ثانیه های پایانی نیمه نخست بدون گل بود تا اینکه حسین طیبی روی غفلت مدافعان حریف دروازه تیم میزبان را باز کرد. نیمه نخست یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید.

هنوز ثانیه هایی از شروع نیمه دوم بازی سپری نشده بود که عزتی با یک فرار عالی و دریبل عظیمی گل دوم تیم مس را هم وارد دروازه حریف کرد تا تبریزی ها غرق در شادی شوند. اما بعد از این گل به یکباره جو ورزشگاه عوض شد و تمامی تماشاگران ایستاده به تشویق تیم خود پرداختند که در سال های اخیر بی سابقه بود.

این فشار هواداران بازیکنان را رو به جلو خواند تا بالاخره محمد وزیر زاده از روی نقطه پنالتی که روی کاپیتان قاسمی اتفاق افتاده بود قفل دروازه صمیمی را باز کرد.

روی صحنه پنالتی کادر فنی مس به شدت معترض بود که فرخ شهرآرا مربی مس بخاطر همین اعتراضات از روی نیمکت اخراج شد.

ناظر داوری بازی نیز از تصمیم عجیب داور در اعلام صحنه پنالتی متعجب شد!!

در حالی که بازی در جریان بود یکدفعه اسکوربورد ورزشگاه زمان باقی مانده را ۱۹:۴۵ ثانیه نشان داد که بخاطر همین موضوع بازی متوقف شد.ناظر بازی رو به افتخاری اعلام کرد که ۱۱ دقیقه مانده از زمان بازی باقی مانده ولی به یکباره مسولئن تصمیم گرفتند از لحظه ۱۲:۴۷ بازی را ادامه دهند.

بعد از این گل فشار هوادارن و بازیکنان قمی به اوج خود رسید و صدرنشین لیگ نا خواسته به دفاع مطلق پرداخت تا روی یک ضربه کرنر سعید قاسمی کاپیتان تیم یاسین پیشرو با ضربه ای دیدنی و روی هوا از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی بکشد.

بعد از گل تیم مس روی به بازی احساسی و حمله بی مهابا آورد که عظیمی با عکس العمل های خوب مانع از گلزنی حریف شد.

اما این حملات، ضد حملاتی خطرناک را نصیب قمی ها می کرد که با بی دقتی چندین موقعیت خوب از دست رفت، اما بالاخره با ضربه ایلانلو یاسین پیشرو بازی باخته را با برد عوض کرد تا ورزشگاه به یکباره غرق در شادی شود.

افضل بعد از این گل روی به پاور پلی آورد و خیلی زود توسط جابری به گل رسید و در نهایت مس نتوانست میزبان خود را شکست دهد و بازی با تساوی سه بر سه به اتمام رسید.

بعد از اتمام بازی بازیکنان مس بهت زده روی نیمکت باقی ماندند و حتی اشک های طیبی شکار دوربین عکاسان شد.

افتخاری هم از اتفاقات پایان بازی در امان نماند و عوامل تیم مس به او هم اعتراض می کردند.

همچنین مسی ها از قمی ها هم شاکی بودند و اتهام دوستی با شمسایی و تاسیسات را به آنان زدند و می گفتند: اینجا قم نیست؛ اینجا تهرانه!

افضل نیز در پایان بازی خطاب به رحمانی مدیرعامل یاسین پیشرو گفت: بازی جوانمردانه مبارکتان!

با وجود ناراحتی مسی ها، بازار عکس یادگاری و تقضای گرفتن پیراهن از بازیکنان مس داغ بود.

هواداران قمی در انتهای بازی با شعار «تاسیسات قهرمانی مبارکت» از ورزشگاه خارج شدند. آن ها در جریان بازی نیز با تشویق تاسیسات دریایی و همچنین روحیه دادن به تیمشان و حضور عروجی بازیکن تاسیسات در جایگاه، سالن حیدریان قم را تبدیل به سالن هدنبال سئول تهران کردند!

جابری زننده گل سوم مس به علت مصدومیت با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

یاسین پیشرو علی رغم گرفتن یک امتیاز این بازی به رتبه ششم جدول رده بندی سقوط کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fv چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۸:۵۵

با این که یاسین بازی رفت هشت تا گل خورده بود ولی اصلا این تساوی برا من یکی که لذت بخش نبود. داوری عجیب به نفع قمی ها میگرفت. تو صحنه پنالتی همه رفتن عقب یارگیری کنن یه دفعه داور پنالتی گرفت خود قمی ها هم باورشون نمی شد. اونایی که تو ورزشگاه بودن بگن خداییش پنالتی بود یا نه؟ وقت هم که یک دقیقه بیشتر گرفتن که یاسین گلو بزنه و تاسیسات قهرمان شه. طیبی رو می زدن سه متر میرفت هوا میخورد زمین داور سوت نمی زد چه برسه بخواد کارت بده. درسته دوتا قمی تو تاسیسات هست ولی قهرمان شدن به هرقیمتی خوشایند نیست.

علیرضا چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

اخه دکتر قم ۳ تا گل رو تو ۵ دقیقه زد دقیقه اخر گل نزد اگ به دقت اضافه باشه گل تیم شما به وقت اضافه میخوره پس هیچی تازه به نفعتون بود یه دقیقه اضافه بشه

fv پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۹:۵۳

مشتی من خودم طرفدار تیم قم بودم و هستم. داور که نمیدونست یاسین پیشرو کی قراره گل بزنه وقتی دید دوتا گل عقبن این احتمالو داد که به وقت بیشتری برای نیاز داشته باشن (البته همه اینا احتماله و من فقط حدس میزنم) بعدش خود بازیکنای یاسین هم وقتی دیدن پنالتی گرفته شوکه شدن فکر کردن داور خطای خودشونو گرفته. امیدوارم همه اینا نادرست باشه ولی من اون چیزی رو که دیدم گفتم

Yousef چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۹:۱۶

برا چی فقط به داوری ایراد میگیرید یعنی الان مس میبرد همه چی رو به راه بود؟
مگه هفته پیش تاسیسات با آذرخش مساوی کرد به داوری چیزی گفت مگه به دبیری باخت چیزی گفت؟؟!!! به گیتی باخت چیزی گفت؟؟
انصاف داشته باشیم و تهمت بیجا نزنیم
الحق تاسیسات با ستاره هاش و وجود شمسایی لیاقتش فقط قهرمانی هستش و بس
همو نطری که تو آسیا هم ثابت کرد
مبارکشون باشه قهرمانی امسالم