کد خبر : 56735
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 11:43
-

روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم‌ملی عذرخواهی کرد

روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم‌ملی عذرخواهی کرد
مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال طی مصاحبه‌ای بابت انتشار زودتر از موعد لیست اسامی تیم‌ملی از ناظم الشریعه عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که چندی پیش فیفا نیز در اعلام برنده جایزه برترین مرد فوتبال جهان به اشتباه و زودتر از موعد نام لیونل مسی را در کنار برترین فوتبالیست سال زن جهان معرفی کرد، فدراسیون فوتبال نیز در روز گذشته مرتکب اشتباهی در لیست اسامی تیم‌ملی فوتسال شد.

در عین حال امیرحسین حسینی مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در حرکتی پسندیده این اشتباه را گردن گرفته و به خبرنگار تسنیم چنین گفت: از ناظم‌الشریعه به دلیل اینکه لیست را زودتر اعلام کردیم، عذرخواهی می‌کنیم اما این لیست روز شنبه از سوی کمیته فنی و توسعه فوتسال از طریق اتوماسیون اداری به ما داده شد و در آن قید نشده بود که دیرتر اعلام کنیم یا زودتر.

وی افزود: سعی می‌کنیم با کمیته فوتسال هماهنگ بوده تا دیگر شاهد این چنین اتفاقات نباشیم. چون لیست از طریق اتوماسیون اداری روز شنبه به ما اعلام شد تصور کردیم که باید همان روز آن را منتشر کنیم چرا که چیزی مبنی بر اینکه این فهرست باید دیرتر اعلام شود، به ما گفته نشده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.