کد خبر : 56824
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 18:29
-

لک:می دانستم تاسیسات قهرمان می شود/سوم شدن برای ما نتیجه خوبی است

لک:می دانستم تاسیسات قهرمان می شود/سوم شدن برای ما نتیجه خوبی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک پس از تساوی برابر تیم حفاری اهواز و از دست رفتن قهرمانی اظهار کرد: ما اگر می‌خواستیم قهرمان شویم نباید می‌گذاشتیم کار به بازی‌های آخر بکشد چرا که در فوتسال این آدم ها هستند که نتایج را رقم می زنند. وی گفت: خدا کمک کرد و ۸ امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک پس از تساوی برابر تیم حفاری اهواز و از دست رفتن قهرمانی اظهار کرد: ما اگر می‌خواستیم قهرمان شویم نباید می‌گذاشتیم کار به بازی‌های آخر بکشد چرا که در فوتسال این آدم ها هستند که نتایج را رقم می زنند.

وی گفت: خدا کمک کرد و ۸ امتیاز عقب مانده خود را جبران کردیم و توانستیم به کورس قهرمانی بازگردیم کار بسیار بزرگی انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: سوم شدن برای چنین تیم گیتی‌پسندی که از ابتدای فصل درست بسته نشده است، نتیجه بدی نبوده ولی می‌توانستیم بهتر از این باشیم.

لک ادامه داد: کسی که این تیم را بسته بود برای قهرمانی نبسته بود و بضاعت چنین تیمی محدود بود و به همین دلیل هنگام خستگی بازیکنان‌مان نمی‌توانستیم بازیکن جایگزین مناسبی به زمین بفرستیم. این کمبودها خود را در پایان لیگ به ما نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌دانستیم که تاسیسات دریایی بازی را می‌برد و انتظار چنین اتفاقی را هم داشتیم و تبعات آن را نیز پذیرفته بودیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمود یکشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

مربی با دانش خسته نباشی.انصافا وقتی شدی سرمربی گیتی پسند این تیم تازه تیم شده بود. حیف که محمود خوراکچی تیم خوبی نبسته بود و الا با دانش رضا لک این تیم باید چند هفته قبل قهرمان میشد.ان شالله سال بعد هر تیمی که تو مربیش باشی قهرمانه.

نام ... یکشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

با این گندی که خوراکچی توی گیتی زد این تیم دیگه نمیتونست کنر راست کنه.خدا ازش نگذره.گیتی با رفتن این مربی تا لایق قهرمان نیم فصل دوم شد

نام ... یکشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

این تیم بدون مربی هم نیم فصل اینقدر بد نتیجه نمیگرفت.همین که تتایج افتضاح نیم فصل اول جبران شد کافیه.ضمن اینکه کسی از نظر حواشی نمیتونه با شمسایی رقابت کنه.

نام ... دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰:۰۹

من دل خوشی از خوراکچی ندارم اما اینقدر بد بسته شدن را به خوراکچی نسبت ندهید اون خودش دیر اضافه شد
بیشتر نفرات این تیم با نظر آقایان طاهری و افضل و افضلی که دنبال مربیگری این تیم بودند تعیین شده بودند
ضمنا کدام بازیکن این تیم بد بوده? هر کدام از آنها در هر تیم دیگری جزء بهترینها هستند!
اگه بازیکنان بد بوده اند پس چرا مبالغ قرارداد آنها از خیلی تیمها بالاتره?!
بعد نقش سرمربی و کادر با دانش و با تجربه اش چیه? اگه قراره اندازه یک تیم ملی بازیکن جمع کنند پس این مربیان را میخواهند چکار?! بازیکنان خودشان که بلدند تمرین کنند و بازی کنند!!!پس آقایون اینهمه قرارداد میبندند واسه چی? البته تکلیف بعضی که مشخصه یکی واسه درست کردن کارهای تیم در جاهای دیگه و یکی هم که واسه فیگور و عکس گرفتن آمده!!!

رسول دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

عزیزم اینکه مربی باید کاربلد باشه حرف درستیه که نتایج نیم فصل دوم و کم کردن اختلاف عملکرد خوب مربی رو نشون میده ولی یادت باشه این بازیکنه که باید دانش فنی مربی رو تو زپین پیاده کنه.اگه یه نگاه به بازیکنای مس و تاسیسات بندازی متوجه میشی…
مس دو بازیکن برزیلی اضافه کرد که از تاثیرگذارتریت بازیکنای لیگ بودن
ولی خوراکچی یه برزیلی اورد که خودشم بازیش نمیداد

طرفدار گیتی دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰:۵۰

چه ربطی به خوراکچی داره وقتی لک بعد بازی منصوری میگه مساوی و باخت فرقی برامون نمیکرد چه انتظاری از این مربی داری چرا قبل بازی نگفتی تاسیسات قهرمانه

نام ... سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

استاد سال ۹۲ هم که تیم گیتی را خودتون بسته بودید که قهرمان نشدید؟