کد خبر : 57082
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 12:15
-

برنامه ریزی لیگ برتر سال ۹۵ اعلام شد/اسفند؛ قرعه کشی اردیبهشت؛ شروع لیگ/تعطیلات دو ماه برای نیم فصل!

برنامه ریزی لیگ برتر سال ۹۵ اعلام شد/اسفند؛ قرعه کشی اردیبهشت؛ شروع لیگ/تعطیلات دو ماه برای نیم فصل!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال اسفندماه امسال قرعه کشی می‌شود و این بازی‌ها از اردیبهشت‌ماه سال آینده مجددا آغاز خواهد شد. طبق برنامه، لیگ در تاریخ اول بهمن ۱۳۹۵ به اتمام خواهد رسید. مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران روز گذشته به اتمام رسید و تیم تاسیسات دریایی توانست به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال اسفندماه امسال قرعه کشی می‌شود و این بازی‌ها از اردیبهشت‌ماه سال آینده مجددا آغاز خواهد شد. طبق برنامه، لیگ در تاریخ اول بهمن ۱۳۹۵ به اتمام خواهد رسید.
مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران روز گذشته به اتمام رسید و تیم تاسیسات دریایی توانست به عنوان قهرمانی برسد. کمیته فوتسال، امسال با توجه به مسابقات جام ملتهای آسیا و نیاز تیم ملی به اردوی یک ماهه در تلاش بود تا لیگ برتر را به موقع تمام کند که این اتفاق هم رخ داد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است دوره بعدی مسابقات لیگ برتر اردیبهشت ماه سال آینده آغاز شود و در تاریخ اول بهمن ۱۳۹۵ به اتمام برسد. قرعه کشی مسابقات هم ۱۹ اسفندماه امسال و بعد از اتمام مسابقات جام ملتهای آسیا صورت می‌گیرد.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته اول بعد از تاریخ قرعه کشی به اتمام می‌رسد، جای دو تیم صعود کننده به لیگ برتر در مراسم قرعه کشی خالی خواهد ماند و بعد از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده، در جدول جایگزین خواهند شد.

آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال با اعلام این خبر گفت: مسابقات جام جهانی فوتسال سال آینده در کشور کلمبیا برگزار می‌شود و سازمان لیگ کمیته فوتسال تعطیلی ۵۰ روزه‌ لیگ را برای حضور تیم ملی در این مسابقات در نظر گرفته است. در واقع تعطیلات نیم فصل از ۲۱ مردادماه شروع می‌شود و بعد از بازگشت تیم ملی از کلمبیا، از ۱۵ مهرماه از سر گرفته خواهد شد.

برگزاری اردوهای تیم ملی هم یکی از دغدغه‌های کادر فنی است و به همین منظور سیدمحمد ناظم الشریعه از تاریخ اول تیرماه اردوهای هفتگی و سه روزه‌ای را با دعوت از بازیکنان مختلف برگزار خواهد کرد.

برنامه در نظر گرفته شده برای دوره بعدی مسابقات لیگ برتر به این شرح است:

۱- قرعه کشی لیگ برتر ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

۲- آغاز مسابقات لیگ ۲۳ ا ردیبهشت ۱۳۹۵

۳- اتمام نیم فصل اول ۲۱ مردادماه

۴- آغاز نیم فصل دوم ۱۵ مهرماه

۵- اتمام لیگ برتر اول بهمن

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

لیدررقرچک سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۶:۵۱

داداش دمت گرم به مولا. هرکی هستی شیرمادرت حلالت

درد دل سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

واقعا که فوتسال کثیف شده

عشق.گیتی سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

پایگاه خبری فوتسال ناپاک
چرا حرف های حقیقت رو پاک میکنید آخه حقیقت تلخه تا شماها هستید فوتسال همینه و بدتر هم میشه

هوادار حقیقی شهروند جمعه , ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

حق طاها مرتضوی هستش ک بهترین بازیکن فصل بشه.فوق العادس این پسر

behrooz sari شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

ساری شهر عشقه

چوک بندر شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

سال بعدازآذرخش حمایت بشه این تیم با همین بازیکنان بومی واضافه کردن چندبازیکن بومی دیگه ایشالله فصل بعدبراقهرمانی خواهیم جنگید……آذرخش افتخاربندرعباس