کد خبر : 57078
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 12:13
-

بلو:لیگ ایران بهترین لیگ دنیاست/پس‌فردا با باشگاه درباره ادامه حضورم در مس مذاکره می‌کنیم

بلو:لیگ ایران بهترین لیگ دنیاست/پس‌فردا با باشگاه درباره ادامه حضورم در مس مذاکره می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پاتریک ویرا بلو درباره دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و میثاق تهران در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: این بازی اهمیت زیادی داشت و تیم ما بازی خوبی انجام داد اما تأسیسات برد و همه‌چیز به سود آن‌ها تمام شد بااین‌حال مقام دوم برای مس خوب بود. بازیکن تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پاتریک ویرا بلو درباره دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و میثاق تهران در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: این بازی اهمیت زیادی داشت و تیم ما بازی خوبی انجام داد اما تأسیسات برد و همه‌چیز به سود آن‌ها تمام شد بااین‌حال مقام دوم برای مس خوب بود.
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون افزود: لیگ امسال واقعاً سطح خوبی داشت. این اولین سالی بود که در ایران بازی می‌کردم و معتقدم لیگ ایران بهترین لیگ دنیاست. من در گذشته در کشورهای قطر و برزیل بازی کرده‌ام و به نظر من فوتسال ایران مشابه برزیل است.
وی تأکید کرد: بازیکنان، مربیان و هواداران خوبی در ایران وجود دارند و همین موضوع باعث شده است لیگ این کشور کیفیت خوبی داشته باشد.
بلو در پاسخ به این سؤال که آیا سال بعد نیز در مس به بازی خود ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: هنوز مشخص نیست چراکه باشگاه صحبتی با من انجام نداده است اما به‌احتمال زیاد پس‌فردا دراین‌باره مذاکره خواهیم کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۹:۱۱

لیگ ایران بدون منصوری بهترین لیگ ایرانه