کد خبر : 57037
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 9:45
-

رستمی ها:اشک‌هایم بهتر از خودم صحبت می‌کنند

رستمی ها:اشک‌هایم بهتر از خودم صحبت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسلم رستمی‌ها درباره پیروزی تیمش برابر میثاق تهران و نائب قهرمانی در رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: تیم ما در این دیدار توانست به پیروزی دست پیدا کند اما پیروزی تأسیسات همه برنامه‌های ما را به هم ریخت و مانع از قهرمانی تیم ما شد. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسلم رستمی‌ها درباره پیروزی تیمش برابر میثاق تهران و نائب قهرمانی در رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: تیم ما در این دیدار توانست به پیروزی دست پیدا کند اما پیروزی تأسیسات همه برنامه‌های ما را به هم ریخت و مانع از قهرمانی تیم ما شد.

وی افزود: ما برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ بر‌تر خیلی تلاش کرده بودیم اما خواست خدا این بود که تیم ما قهرمان نشود و نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها لقب گیرد که درهرصورت به تیم تأسیسات دریایی تهران و وحید شمسایی تبریک می‌گویم.

بازیکن تیم مس سونگون که پس از عدم قهرمانی این تیم به‌شدت گریه می‌کرد، خاطرنشان کرد: به قدری ناراحت هستم که دیگر نمی‌توانم حتی کلمه نیز صحبت کنم اما اشک‌هایی که می‌ریزم بهتر از خودم سخن می‌گویند و از شدت ناراحتی‌ام خبر می‌دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

البته گریه بخاطر فصل بعد هستش چون تو تبریز پولی که گرفتن کسی به اینها نمی داد سیاه بازی هستش