کد خبر : 57108
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 15:08
-

قلی پور:افت بدنی بازیکنان در هفته‌های آخر شانس قهرمانی را از ما گرفت/ در طول فصل مجبور شدیم فقط با ۵-۶ بازیکن بازی کنیم

قلی پور:افت بدنی بازیکنان در هفته‌های آخر شانس قهرمانی را از ما گرفت/ در طول فصل مجبور شدیم فقط با ۵-۶ بازیکن بازی کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال دبیری افت بدنی ناشی از کمبود نفرات و فشردگی مسابقات را علت نتایج ضعیف این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر عنوان کرد. رشید قلی پور درباره انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود با مضمون « خداحافظ باشگاه بزرگ دبیری» و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال جدایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال دبیری افت بدنی ناشی از کمبود نفرات و فشردگی مسابقات را علت نتایج ضعیف این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر عنوان کرد.
رشید قلی پور درباره انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود با مضمون « خداحافظ باشگاه بزرگ دبیری» و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال جدایی وی از این تیم اظهار داشت: از این مطلب برداشت اشتباهی شده است و منظور من از خداحافظی، پایان روزهای تلخ و شیرین در این فصل از لیگ برتر بود.
بازیکن تیم دبیری تبریز افزود: من هنوز با این تیم قرارداد دارم و اخیراً هم از طرف باشگاه برای فصل بعد هم صحبت شده و هرچند هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است اما فکر نمی‌کنم سال آینده به تیم دیگری بروم.

وی درباره عملکرد تیم دبیری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تأکید کرد: ما امسال در مقطعی توانستیم به صدر جدول هم برسیم اما از همان ابتدای فصل مشکلات و بدشانسی‌های مختلفی گریبان گیر تیم شد. برای مثال بهروز جعفری در اول فصل مصدوم شد، محمد وزیرزاده به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست در تیم بماند، وحید شفیعی مجبور شد به خدمت سربازی برود، فرهاد فخیم و پیکاپئو هم به دلیل مصدومیت نتوانستند بازی کنند و همه این مسائل باعث شد تیم با کمبود بازیکن مواجه شود.
قلی پور تصریح کرد: ما در طول فصل مجبور شدیم فقط با ۵-۶ بازیکن بازی کنیم و همین موجب شد در هفته‌های آخر بدن‌های بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات دچار افت شود و شاید ۹۰ درصد اینکه ما در ۳ بازی پایانی نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم ناشی از همین موضوع بود. مطمئنم اگر در چند دیدار اخیر ۳-۴ بازیکن بیش‌تر داشتیم، قطعاً یکی از شانس قهرمانی بودیم.
بازیکن تیم دبیری تبریز در پاسخ به این سؤال که سطح این دوره از لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: به‌طورکلی لیگ خوبی داشتیم و این موضوع که مشخص شدن قهرمان به روز آخر بازی‌ها کشیده شد، نشان می‌دهد که همه تیم‌ها پایاپای و قدرتمند ظاهر شدند.
وی افزود: متأسفانه رسانه‌ها هیچ توجهی به لیگ فوتسال که اتفاقاً هوادار زیادی دارد، نمی‌کنند. به‌طوری‌که برخی از بازی‌های لیگ برتر بسکتبال که شاید ۱۰۰ نفر تماشاگر هم ندارد، از شبکه‌های سراسری پخش زنده می‌شود اما ورزش فوتسال که در هر مسابقه ۳-۴ هزار تماشاگر را به سالن می‌کشاند، از هیچ شبکه تلویزیونی پوشش داده نمی‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.