کد خبر : 57195
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 9:26
-

بهادری:با قهرمانی مزد زحمات خود را گرفتیم/ سال خیلی خوبی را در کنار شمسایی و دیگران در تاسیسات داشتم

بهادری:با قهرمانی مزد زحمات خود را گرفتیم/ سال خیلی خوبی را در کنار شمسایی و دیگران در تاسیسات داشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زننده گل قهرمانی تاسیسات دریایی گفت: خوشحالم که توانستیم مزد زحمات خود را بگیریم و در نهایت قهرمان شویم. قدرت بهادری درباره پایان لیگ فوتسال عنوان کرد: از اینکه گل قهرمانی تیم را به ثمر رساندم خوشحالم، به هر حال فصل سختی بود و در دو جام حضور داشتیم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زننده گل قهرمانی تاسیسات دریایی گفت: خوشحالم که توانستیم مزد زحمات خود را بگیریم و در نهایت قهرمان شویم.

قدرت بهادری درباره پایان لیگ فوتسال عنوان کرد: از اینکه گل قهرمانی تیم را به ثمر رساندم خوشحالم، به هر حال فصل سختی بود و در دو جام حضور داشتیم که فشار زیادی روی‌مان ایجاد می‌کرد. خدا را شکر که شیرین تمام شد و اگر حضور در جام باشگاه‌های آسیا نبود قطعا زودتر از این‌ها قهرمانی‌مان را تثبیت کرده‌بودیم.

بازیکن مشهدی تیم تاسیسات با اشاره به حضور تعداد زیاد بازیکنان مشهدی در تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر گفت: اینکه من و علی ابراهیمی در تاسیسات، مهدی جاوید در گیتی‌پسند و حسین طیبی در مس سونگون، همگی تا روز آخر لیگ جزو تیم‌های مدعی قهرمانی هستیم، نشان‌دهنده کیفیت بالای بازیکنان مشهدی است، کاش شرایط به شکلی رقم می‌خورد که بتوانیم برای تیم‌های شهر خود به میدان برویم و جام را به هم‌شهری‌مان هدیه کنیم. کاش قدر این استعداد‌ها را بدانیم و کارخانه بازیکن‌سازی فوتسال خراسان متوقف نشود.

ملی پوش تاسیسات درباره آینده خود در تیم ملی اذعان داشت: چند روزی استراحت خواهیم داشت و پس از استراحت، دیداری دوستانه برگزار خواهیم کرد و رهسپار جام ملت‌های آسیا خواهیم شد. امیدوارم طلسم ناکامی ما در جام ملت‌های آسیا در این دوره شکسته شود. برای فصل بعد خود نیز هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و باید شرایط را بسنجم تا بهترین انتخاب را داشته‌باشم. سال خیلی خوبی را در کنار شمسایی و دیگران در تاسیسات داشتم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

همشهری سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

پرچم خراسان رو بردی بالا آقا قدرت دمت گرم

.... سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

فقط داش قدرت ارپی چی.واقعابرازندته …….

مجتبی سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

رو دستت نمیاد

هوادار چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۵:۱۱

واقعا تو اون فشار بازی زدن گل از بازیکن بزرگی مث خودت برمیومد.
انشالاه موفقیت های بیشتر