کد خبر : 57186
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 0:18
-

مافیای ایتالیا به فوتسال هم رسید!

مافیای ایتالیا به فوتسال هم رسید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک از تیم‌های فوتسال باوان ایتالیا به رغم تهدیدهای مافیای محلی به میدان رقابت‌های لیگ بر‌تر پا گذاشت. تیم فوتسال اسپورتینگ لاکری، با وجود استعفای رئیس باشگاه در پی تهدیدهای مکرر افراد نا‌شناس علیه او، خانواده اش و بازیکنان تیمش، روز یکشنبه در مسابقه‌ای که بطور زنده از تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک از تیم‌های فوتسال باوان ایتالیا به رغم تهدیدهای مافیای محلی به میدان رقابت‌های لیگ بر‌تر پا گذاشت.

تیم فوتسال اسپورتینگ لاکری، با وجود استعفای رئیس باشگاه در پی تهدیدهای مکرر افراد نا‌شناس علیه او، خانواده اش و بازیکنان تیمش، روز یکشنبه در مسابقه‌ای که بطور زنده از تلویزیون ایتالیا پخش شد، در مقابل تیم لازیو وارد زمین شد.

اسپورتینگ لاکری گرچه بازی را با نتیجه سه بر دو به تیم حریف واگذار کرد، اما بازیکنان و مربیان تیم به خاطر شجاعتی که برای شرکت در مسابقه از خود نشان دادند مورد استقبال و تقدیر تماشاگران قرار گرفتند.

مدیران و بازیکنان این تیم پیش از بازی مقابل لازیو تهدید شده بودند. این تهدید با آسیب رساندن به ماشین، نامه‌های مشکوک و تعقیب افراد ناشناس صورت گرفته بود. فردیناندو آرمنی پیش از بازی طی بیانیه‌ای از سمت خود استعفا داد و عنوان کرد حاضر است بخاطر حفظ جان خانواده خود تیم را بدون دریافت وجهی به هرکسی که مایل است واگذار کند.

در جریان این تهدید مقامات فدراسیون ایتالیا شامل: انجمن فوتبال آماتور ایتالیا، لیگ زنان و فدراسیون فوتبال ایتالیا به همراه شهردار و پلیس شهر لاکری به حمایت از اعضای این تیم پرداختنند. همچنین بنا به درخواست کارلو تاوسچیو ، ریس فدراسیون فوتبال ایتالیا این بازی در یک اقدامی بی‌سابقه در فوتسال زنان از تلویزیون ایتالیا پخش زنده شد و وی نیز در سالن بازی حضور پیدا کرد.

تیم اسپورتینگ لاکری در حال حاضر در مکان ششم جدول هشتم تیمی سری آ بانوان ایتالیا قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.