کد خبر : 57229
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 11:26
-

پافشاری کفاشیان برای برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در ایران

پافشاری کفاشیان برای برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجود قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اما هنوز میزبان سال آینده مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از سوی AFC مشخص نشده است. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران روی برگزاری مسابقات در ایران تاکید دارد چرا که موفق شد دوره گذشته را به خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجود قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اما هنوز میزبان سال آینده مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از سوی AFC مشخص نشده است. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران روی برگزاری مسابقات در ایران تاکید دارد چرا که موفق شد دوره گذشته را به خوبی در اصفهان برگزار کند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره احتمال میزبانی مجدد ایران در فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: فدراسیون فوتبال علاقه‌اش را برای میزبانی مجدد نشان داده است و کفاشیان هم اصرار دارد که ایران دوباره میزبان شود. به نظر می‌رسد گرفتن میزبانی دور از دسترس نباشد. البته با توجه به قهرمانی تیم تاسیسات دریایی، اگر قرار است میزبانی به ایران برسد، بهتر است این باشگاه زودتر دست به کار شود و سالن آزادی را رزرو کند تا مشکلات سال قبل برای این تیم ایجاد نشود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

میترسی عشقت قهرمان نشه