کد خبر : 57306
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 10:47
-

حمایت وحید شمسایی از برنامه کمیته فوتسال برای شروع لیگ ۹۵

حمایت وحید شمسایی از برنامه کمیته فوتسال برای شروع لیگ ۹۵

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی از برنامه کمیته فوتسال برای فصل جدید لیگ برتر حمایت کرد.در شرایطی که طی روزهای گذشته نجاریان و منصوری از اعضای هیات رئیسه ازمان لیگ مخالفت خود را با برنامه ای که از سوی آرش جابری دبیر کمیته فوتسال برای شروع فصل جدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی از برنامه کمیته فوتسال برای فصل جدید لیگ برتر حمایت کرد.در شرایطی که طی روزهای گذشته نجاریان و منصوری از اعضای هیات رئیسه ازمان لیگ مخالفت خود را با برنامه ای که از سوی آرش جابری دبیر کمیته فوتسال برای شروع فصل جدید لیگ برتر اعلام شده بود ابراز داشتند،امروز وحید شمسایی از شروع زودهنگام لیگ برتر استقبال کرد.

شمسایی درباره برنامه اعلام شده از سوی کمیته فوتسال برای مسابقات فصل آینده لیگ برتر، اظهار کرد: سال آینده هم جام جهانی را داریم و هم جام باشگاه‌های آسیا. معتقدم نه تیم ملی باید متضرر شود و نه باشگاه‌ها. باید به کمیته فوتسال و مسئولان سازمان لیگ خسته نباشید گفت ولی واقعیت این است که باید جوری برنامه ریزی شود که به لیگ لطمه نخورد. ضمن اینکه جام باشگاه‌های آسیا هم در مردادماه برگزار می‌شود؛ یعنی در روزهایی که قرار است جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود.

وی ادامه داد: به نظرم اگر بازی‌ها انجام شود و بعد بازیکنان وارد جام جهانی یا جام باشگاه‌های آسیا شوند، بهتر است. ما خودمان نتیجه این کار را دیدیم. یعنی بعد از برگزاری چند مسابقه در لیگ راهی جام باشگاه‌ها شدیم که این موضوع به ما کمک زیادی کرد.

سرمربی تیم تاسیسات درباره تعطیلی ۵۰ روزه میان فصل هم گفت: چاره دیگری نیست. می‌دانیم که سال آینده جام جهانی را داریم و حضور در این مسابقات خیلی مهم است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق.گیتی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

چه حرفا میزنید اخه اگه اقا وحید حمایت نکنه پس کی حمایت کنه گهی پشت به زین و گهی زین به پشت.
بلاخره قهرمانش کردند با حمایت هاشون حالا اونم جبران میکنه

م....... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

از کرامات شیخ ما چه عجب ؟!
پنجه را باز کرد گفت یه وجب!!!
اونکه از خداشه زود شروع شه چون لیگ دچار آشفتگی میشه این وسط هم آقایون بهره کافی را میبرند!!!!! امااااااااام رضا هم که هوا کارو داره؟!!!! خخ
قربونت برم امام رضا چه استفاده هایی که از اسمت نمیشه