کد خبر : 57314
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 12:10
دسته‌بندی نشده
-

هر تیمی جای ما بود بیشتر از مس گل می‌خورد/ انحلال باشگاه میثاق شایعه است

هر تیمی جای ما بود بیشتر از مس گل می‌خورد/ انحلال باشگاه میثاق شایعه است
بازیکن میثاق تهران گفت: با فشار وحشتناکی که از یک سو تماشاگران تبریزی و از سوی دیگر مس سنگون به تیم ما وارد می‌کردند هر تیمی جای ما بود بیشتر از این از مس گل می‌خورد چون با همه این فشارها تیم ما باتجربه بود.

عارف بلوکی برترین گلزن این فصل میثاق تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطالب فوق اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم مضاف بر اینکه مس احتیاج به پیروزی پر گل داشت که همین موضوع هر لحظه تیم ما را تحت فشار مضاعف قرار می‌داد.

وی افزود: من از روز قبل بازی سرماخوردگی شدیدی پیدا کرده بودم که حتی تا ساعت۲ روز بازی زیر سرم قرار داشتم تا هر طور شده به این بازی برسم و با این حال بازی کردم و گلزنی هم کردم که فایده‌ای نداشت.

بازیکن میثاق تهران با اشاره به مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: طبق قول آقای خلیلی که در رختکن به ما داده شد قرار شد در همین هفته بخشی از پول بچه‌ها را پرداخت کنند و مابقی را هم تا قبل از عید تسویه کنند.

بلوکی انحلال باشگاه میثاق تهران را شایعه خواند و گفت: این موضوع تا جایی من اطلاع دارم یک شایعه است هر چند که مشکلات مالی باشگاه زیاد است اما سهراب خلیلی در حال تلاش است تا این مشکل را هم انشاالله حل کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به دنبال پیشنهادات خارجی هستم و دوست دارم با توجه به تجربه‌هایی که از لژیونر شدن دارم دوباره به خارج از کشور بروم تا به لحاظ مالی بتوانم مشکلاتم را مرتفع کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد پنجشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

سلطانی عارف خان حقت بود به تیم ملی دعوت شی