کد خبر : 57427
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 13:18
-

بازتاب قهرمانی تاسیسات و هت تریک شمسایی در فوتسال پلنت

بازتاب قهرمانی تاسیسات و هت تریک شمسایی در فوتسال پلنت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت فوتسال پلنت در گزارشی به قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال پرداخت و از هت تریک شمسایی در کسب قهرمانی به نیکی یاد کرد. این سایت معتبر فوتسال در  گزارش خود با اشاره به گلزنی قدرت بهادری در ۲۴ ثانیه مانده به پایان بازی و قهرمانی تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت فوتسال پلنت در گزارشی به قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال پرداخت و از هت تریک شمسایی در کسب قهرمانی به نیکی یاد کرد.

این سایت معتبر فوتسال در  گزارش خود با اشاره به گلزنی قدرت بهادری در ۲۴ ثانیه مانده به پایان بازی و قهرمانی تاسیسات در لیگ آورده است: شمسایی برای سومین سال پیاپی به عنوان مربی بازیکن قهرمان شد.او در سال ۲۰۱۳ با دبیری تبریز و در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ با تاسیسات دریایی به این افتخارات رسید تا در ۴۰ سالگی سه قهرمانی به عنوان مربی بازیکن داشته باشد.

فوستال پلنت در ادامه آورده است:شمسایی در سال ۲۰۱۵ همچنین در مسابقات چام باشگاه های آسیا هم بهترین بازیکن شد و هم توانست با تاسیسات قهرمان شود.ضمن اینکه عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از آن خود کرد.

در پایان این گزارش به آقای گلی اصغر حسن زاده از تیم تاسیسات با ۲۹ گل اشاره شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.