کد خبر : 57408
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 12:33
-

جابری: برنامه اعلام شده برای لیگ جدید، قطعی نبود/ جام حذفی را در رده سنی امید برگزار می‌کنیم

جابری: برنامه اعلام شده برای لیگ جدید، قطعی نبود/ جام حذفی را در رده سنی امید برگزار می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری در خصوص برنامه رقابت‌های لیگ برتر که با اعتراض باشگاه‌ها روبه‌رو شده، اظهار داشت: ما یک برنامه پیشنهادی دادیم و حالا قرار است پس از اینکه مجمع فوتسال برگزار شد و اعضای جدید هیأت رئیسه انتخاب شدند، برنامه نهایی مورد تصویب قرار بگیرد. وی ادامه داد: سال آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری در خصوص برنامه رقابت‌های لیگ برتر که با اعتراض باشگاه‌ها روبه‌رو شده، اظهار داشت: ما یک برنامه پیشنهادی دادیم و حالا قرار است پس از اینکه مجمع فوتسال برگزار شد و اعضای جدید هیأت رئیسه انتخاب شدند، برنامه نهایی مورد تصویب قرار بگیرد.

وی ادامه داد: سال آینده سال شلوغی برای فوتسال خواهد بود، چرا که جام جهانی کلمبیا مسابقات گرندپریکس، تورنمنت چین و روسیه را خواهیم داشت که باید برنامه‌ریزی مناسبی برای شرکت در این مسابقات داشته باشیم.

دبیر کمیته فوتسال در مورد اینکه چه زمانی مجمع برگزار خواهد شد، گفت:‌ تا ۲۰ روز آینده باید مجمع را برگزار کنیم تا اعضای هیأت رئیسه انتخاب شوند و برنامه لیگ نهایی شود. همانطور که گفتم این برنامه پیشنهاد ما بوده و امکان هرگونه تغییر و تحولی در آن وجود دارد.

جابری در مورد اینکه آیا جام حذفی هم برگزار خواهد شد یا خیر، تأکید کرد: ما درنظر داریم جام حذفی را در رده سنی امید برگزار کنیم تا هم پویایی به جوانان داده باشیم و هم تیم زیر ۲۳ سال خود را برای حضور در اولین دوره مسابقات آسیایی که در چین برگزار می‌شود آماده کنیم. این موضوع به نفع فوتسال ما خواهد بود. ما لیگ‌های جوانان و نوجوانان را هم برگزار می‌کنیم تا بتوانیم استعدادهای خوبی را کشف کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.