کد خبر : 57434
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 16:19
-

زارعی:حیف است شمسایی از فوتسال خداحافظی کند/انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم/اولویتم برای فصل بعد تاسیسات است

زارعی:حیف است شمسایی از فوتسال خداحافظی کند/انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم/اولویتم برای فصل بعد تاسیسات است

محمد زارعی بازیکن جوان تیم تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر و فصل سپری شده گفت: این فصل برای خودم با توجه به قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و لیگ فصل خوبی بود به خصوص که جام باشگاه ها را در شهر

محمد زارعی بازیکن جوان تیم تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر و فصل سپری شده گفت: این فصل برای خودم با توجه به قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و لیگ فصل خوبی بود به خصوص که جام باشگاه ها را در شهر خودم یعنی اصفهان بالای سر بردم و آقای شمسایی هم نظرش این بود که در جام باشگاه ها عملکرد خیلی خوبی داشتم.البته در میانه لیگ دچار مصدومیت شدم که باعث شد از شرایط آرمانی دور شوم با این حال فصل خوبی را پشت سر گذاشتم.

زارعی در مورد اینکه چرا تاسیسات با این همه مهره به سختی قهرمان شد تاکید کرد:تیم هایی که بازیکن بزرگ دارند حاشیه هم زیاد دارند. درست است که باید با این مهره ها زودتر قهرمان می شدم اما اتفاقات و بدشانسی ها هم گریبان ما را گرفت.ضمن اینکه جام باشگاه های باعث شد تا بازیکنان خسته شوند.پس از قهرمای در این رقابتها هم تیم ها با انگیزه دو چندان مقابل ما ظاهر می شدند چرا که مقابل قهرمان آسیا بازی می کردند و این کار ما را دشوار می کرد.

بازیکن تاسیسات در مورد بحث خداحافظی وحید شمسایی از فوتسال اذعان داشت:واقعا حیف است که بازیکنی مثل وحید شمسایی خداحافظی کتد هر چند در مربیگری هم موفق بوده و اگر به تنهایی در این عرصه باشد هم همچنان همان شمسایی است.

زارعی در مورد اینکه چرا به تیم ملی دعوت نمی شود گفت:واقعیت این است که بعد از جام باشگاه ها آسیا توقع داشتم به تیم ملی دعوت شوم. البته دراکثر اردوها پاسپورت مرا گرفته اند ولی در لیست نهایی نبوده ام.انتظار داشتم حداقل در یک اردو بودم یا در همین تورنمنت چین که تلفیقی از تیم اصلی و بازیکنان لیگ بود حضور داشتم.من در تاسیساتی بازی کردم که با حضور این همه بازیکن طراز اول، ۵دقیقه بازی در آن مثل نیم ساعت بازی کردن در تیم های دیگر است.

بازیکن تاسیسات دریایی در مورد ادامه همکاری اش با این تیم خاطرنشان کرد:وضعیتم هنوز مشخص نیست.باید با مسئولان باشگاه در این باره مذاکره کنم هر چند اولویت اولم تاسیسات دریایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.