کد خبر : 57503
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 - 11:56
-

درودگر:فوتسال ایران حجره‌ای اداره می‌شود/ از شمسایی خواستم خداحافظی کند

درودگر:فوتسال ایران حجره‌ای اداره می‌شود/ از شمسایی خواستم خداحافظی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر درباره شرایط فعلی فوتسال ایران اظهار کرد: اینکه بخواهیم برای فوتسال در یک اتاق در بسته تصمیم بگیریم و هیچکس دیگری در جلسات و تصمیم گیری‌ها حضور نداشته باشد، دردی دوا نمی‌شود. فوتسال ما مظلوم واقع شده است و شرایط بدی را تجربه می‌کند. به عنوان مثال در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر درباره شرایط فعلی فوتسال ایران اظهار کرد: اینکه بخواهیم برای فوتسال در یک اتاق در بسته تصمیم بگیریم و هیچکس دیگری در جلسات و تصمیم گیری‌ها حضور نداشته باشد، دردی دوا نمی‌شود. فوتسال ما مظلوم واقع شده است و شرایط بدی را تجربه می‌کند. به عنوان مثال در لیگ امسال یک تیم از مسابقات کنار کشید و چند تیم از حضور در یکسری از مسابقات انصراف دادند.

وی افزود: متاسفانه فوتسال ما حجره‌ای اداره می‌شود و نظم ندارد. در همین هفته آخر قرار بود به خاطر حساسیت مسابقات، تمام بازی‌ها در یک زمان مشخص برگزار شود که حتی مسئولان فوتسال از انجام این کار عاجز بودند. فوتسال ما در رده پنجم دنیا قرار دارد ولی در داخل کشور پخش تلویزیونی ندارد.

رئیس پیشین کمیته فوتسال با بیان اینکه تقریبا تمام رشته‌های ورزشی به جز فوتسال پخش تلویزیونی دارد، گفت: هیچ ورزش گروهی در ایران به اندازه فوتسال طرفدار و افتخار ندارد. پخش نشدن مسابقات که از ضعف آقایان در کمیته فوتسال است، توهین به تمام طرفداران این رشته است.

درودگر در خصوص اینکه سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال بارها اعلام کرده از جایش تکان نمی‌خورد و به کارش در فوتسال ادامه می‌دهد، تاکید کرد: فردی که در قزوین است از افتخاری حمایت می‌کند. آقای افتخاری! بودن آدم‌ها باید موثر باشد. باید طوری باشد که جامعه شما را بپذیرد. ببینید جامعه فوتسال از این بی توجهی چه می‌کشد؛ از اینکه فوتسال ما حق پخش و درآمد ندارد، شکوفا نیست و تیم‌هایش انگیزه‌ای برای کار ندارند.

وی ادامه داد: افتخاری می‌خواهد مثل بالادستی‌هایش در فوتسال بماند مثل بالادستی‌هایش که می‌خواهند در فوتبال باشند! جالب است که آقایان مدام می‌گویند به خاطر احساس تکلیف آمده‌اند؛ کاش آقایان تکالیف‌شان را در کلاس و مدرسه می‌نوشتند و دیگر به فوتسال و فوتبال نمی‌آمدند!

رئیس پیشین کمیته فوتسال درباره مذاکراتش برای برگزاری بازی خداحافظی وحید شمسایی هم تاکید کرد: از وحید شمسایی خواهش کردم که از فوتسال خداحافظی کند! از او خواستم که بعد از بازی با فردوسی و در مشهد این کار را بکند ولی او هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

وی افزود: چند ماه پیش از طریق مدیربرنامه های «فالکائو»، موافقت این اسطوره فوتسال برزیل را برای حضور در بازی خداحافظی وحید شمسایی گرفتیم. قرار بود وحید در دیدار یاران فالکائو و یاران وحید از دنیای فوتسال خداحافظی کند ولی متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم منابع مالی این بازی را تامین کنیم. متاسفانه آقایان آنقدر فوتسال را کوچک کرده‌اند که هیچ اسپانسری حاضر نیست برای برگزاری مسابقات دست به کار شود.

درودگر در پایان درباره میزان احتمال خدحافظی شمسایی از فوتسال هم گفت: اراده و شادابی وحید مثل یک جوان ۲۵ ساله‌ و قابل تحسین است ولی اگر او تا الان بازی کرده، به خاطر فداکاری‌اش بوده است. آسیب دیدگی پای وحید جدی است و برای او مشکل ساز می‌شود. به همین خاطر قبل از بازی با فردوسی از او خواستم که با اتمام لیگ در مشهد از بازیگری خداحافظی کند.

منبع:مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

اقای درودگر تو را به خدا برگرد .
فوتسال افتاده دست یه مشت باند باز
افتخاری فوتسالو نابود کرد

ملوان شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

درودگر و عقده هایش!!! تو برو ملوان رو که نابود کردى نجات بده !!! خخخخخ