کد خبر : 57573
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دی 1394 - 13:09
-

بازیکنان تیم ملی فوتسال تست پزشکی دادند+ عکس

بازیکنان تیم ملی فوتسال تست پزشکی دادند+ عکس
بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از اعزام به مساباقت قهرمانی آسیا تست پزشکی دادند.

ه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از دعوت رسمی فدراسیون فوتبال تاجیکستان از تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور انجام دو بازی دوستانه و برپایی اردوی تمرینی در این کشور، نماینده کادر فنی تیم ملی در شهر دوشنبه آیتم‌های مورد نظر این کادر به لحاظ فنی و امکاناتی را در بازدید از سالن تمرین، هتل، سالن بدنسازی و … در شهر دوشنبه مورد بررسی قرار داده و گزارش کاملی را ارسال کرده است.

براین اساس کادر فنی تیم ملی ظرف امروز یا فردا جلسه‌ای به همین منظور تشکیل خواهد داد و در خصوص حضور تیم ملی در اردوی تمرینی تاجیکستان با توجه به امکانات آنها تصمیم‌گیری نهایی خود را انجام داده و تکلیف این اردو را مشخص خواهد کرد.

همچنین بازیکنان تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به اردو تست پزشکی دادند. دکتر زهره هراتیان در این باره گفت: به این منظور که تیم ملی فوتسال کشورمان عازم مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۱۶ خواهد بود. با توجه به قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا که همه تیم‌های شرکت‌کننده در تورنمنت‌های رسمی باید پیش از حضور در مسابقات تست‌های پزشکی را انجام دهند، صبح امروز از تمامی ملی‌پوشان تست‌های مورد نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در واقع از همه بازیکنان تست‌های قلب و عروق، نوار قلب، ارتوپدی، تغذیه و عمومی به عمل آمد و نتایج نهایی آن روز آینده آماده خواهد شد.

عضو کمیته پزشکی فدراسیون در پایان تأکید کرد: نتایج به دست آمده از تست پزشکی بازیکنان آماده نیست و نیاز به آنالیز دارد، اما با توجه به اینکه روند انجام آزمایش‌ها را زیر نظر داشتم، می‌توان گفت هیچ‌کدام از بازیکنان مشکل یا منعی برای همراهی تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت پیش‌رو نخواهند داشت.
3

01

2ب
 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.