کد خبر : 57546
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دی 1394 - 10:41
-

عزتی نقره‌ داغ شد

عزتی نقره‌ داغ شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های یاسین پیشرو قم و مس سونگون تبریز از سری رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال روز ۱۵ دی ماه برگزار شد و از سوی مرتضی عزتی، بازیکن تیم مس سونگون تبریزی تخلفاتی مبنی بر اعتراض و رفتار زننده نسبت به داور بازی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های یاسین پیشرو قم و مس سونگون تبریز از سری رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال روز ۱۵ دی ماه برگزار شد و از سوی مرتضی عزتی، بازیکن تیم مس سونگون تبریزی تخلفاتی مبنی بر اعتراض و رفتار زننده نسبت به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند ۴ و ۵ ماده ۶۶ به ۵ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است فرخ شهرآرا، مسئول تدارکات تیم مس سونگون نیز به دلیل ورود به زمین مسابقه، اعتراض به داور بازی و رفتار زننده نسبت به داور و اهانت به وی، از سوی کمیته انضباطی به ۴ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد.

همچنین تیم مس سونگون به دلیل ورود یکی از تماشاگرانش پس از پایان مسابقه به زمین بازی  و رفتار اهانت‌آمیز به مسئولین کمیته فوتسال و بازیکنان تیم مقابل باید جریمه نقدی ۲۰ میلیون ریالی پرداخت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

آقای شهرآرا مسئول تــــــــــدارکـــــــات مس خواهشمندیم کمی خویشتندار تر باشید

نام ... یکشنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

ینی بی صاحب تر از این کمیته فوتسال نداریم اونی ک گنده نیستو پدرشو در میارن اون کله گنده ای ک با لابی میاد بالا رو کاری ندارن.من حداقل تو این فصل بیستا بازی رو دیدم ک حتی داورو زدن به داور فحش ناموس دادن باهاشون کاری نکردن حالا ک به قول خودشون نتیجه گیریشون این بوده کاپیتان تیم ملی امید و اینده دار فوتسال رو جریمه میکنن میخان بگن ما بدبختر از این نمیشیم.من به نمایندگیه کل فوتسالیستای امید کشور میگم خاک برسرتون

نام ... دوشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۸:۵۲

این چه وضعشه؟
چرا صبرکردن تا لیگ تموم بشه بعد رای اعلام بشه؟
فدراسیون هم با مس بود ولی بازم قهرمان نشدند!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ