کد خبر : 57609
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دی 1394 - 22:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ناگویا قهرمان تکراری ژاپن بسته هستند
-

ناگویا قهرمان تکراری ژاپن

ناگویا قهرمان تکراری ژاپن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نهمین دوره لیگ برتر فوتسال ژاپن موسوم به اف-لیگ با قهرمانی ناگویا اوشن به پایان رسید. نهمین دوره مسابقات اف لیگ در حالی به پایان رسید که ناگویا اوشن با پیروزی ۵ بر ۳ در فینال این مسابقات برای نهمین دوره پیاپی جام قهرمانی را بالای سر برد. این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نهمین دوره لیگ برتر فوتسال ژاپن موسوم به اف-لیگ با قهرمانی ناگویا اوشن به پایان رسید. نهمین دوره مسابقات اف لیگ در حالی به پایان رسید که ناگویا اوشن با پیروزی ۵ بر ۳ در فینال این مسابقات برای نهمین دوره پیاپی جام قهرمانی را بالای سر برد. این تیم در فینال موفق شد فوکو اتلتیک را مغلوب خود کند. در ۹ دوره برگزاری مسابقات حرفه‌ای فوتسال در ژاپن تیم فوتسال ناگویا اوشن با ۹ قهرمانی و شریکر اوزاکا با ۴ نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی پرافتخارترین تیم‌های ژاپن به حساب می‌آیند.

در پایان این دوره از بازی‌ها تیم‌های ناگویا اوشن، فوچو اتلتیک و شریکر اوزاکا به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین وینی سوس بازیکن برزیلی تیم فوتسال اوزاکا با ۴۸ گل به عنوان بهترین گل‌زن و بهترین بازیکن فصل مسابقات انتخاب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.