کد خبر : 57912
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 - 0:22
-

جعفری: مسئولان دبیری جواب تلفنم را هم ندادند/ احتمال زیاد سال آینده در تبریز نباشم

جعفری: مسئولان دبیری جواب تلفنم را هم ندادند/ احتمال زیاد سال آینده در تبریز نباشم

بهروز جعفری در گفتگو در باپایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد شرایطش بعد از مصدومیت گفت: جراحی پایم طوری بود که باید ۶ ماه دوره درمان آن را سپری می کردم که اکنون یک ماه بیشتر از این دوره نیز گذشته است و با انجام تمرینات اختصاصی که داشتم شرایط ایده آل و خوبی دارم. اکنون

بهروز جعفری در گفتگو در باپایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد شرایطش بعد از مصدومیت گفت: جراحی پایم طوری بود که باید ۶ ماه دوره درمان آن را سپری می کردم که اکنون یک ماه بیشتر از این دوره نیز گذشته است و با انجام تمرینات اختصاصی که داشتم شرایط ایده آل و خوبی دارم. اکنون از چند تیم اروپایی و دسته یکی پیشنهاد دارم ولی قصد دارم ۳-۴ ماه نیز به دور از میادین رسمی مشغول تمرین باشم تا با شرایط خیلی بهتری دوباره در میادین حاضر شوم.در این مدت دکتر طباطبایی و کیهانی و دکتر نهالی زحمات زیادی برای بهبود و بازگشت من کشیده اند که از همه آن ها تشکر می کنم و قول می دهم که جعفری آماده تر و بهتری نسبت به بهروز جعفری قبل از مصدومیت خواهید دید.

وی در مورد لیگ گفت: امسال شاهد لیگ خوبی بودیم بطوری که ۳ تیم تا هفته آخر شانس قهرمانی داشتند.از اینکه لیگ امسال را نتوانستم بازی کنم و از دست دادم زیاد ناراحت نیستم،ناراحتی من از این است که نتواستم برای دبیری به میدان بیروم و به افشین دبیری و جواد اصغری مقدم کمک کنم.

جعفری در مورد عکسش که با متن خداحافظ تبریز در فضای مجازی منتشر کرده بود، گفت: لیگ ۲۰ دی ماه به اتمام رسید ولی من بخاطر امتحانات دانشگاه تا آخر دی ماه در تبریز بودم و طبیعی است که بازیکن غیر بومی به شهرش بازگردد که من نیز از این قاعده مستثنا نیستم.در این مدتی هم که در تبریز بودم تماسی از سوی باشگاه برای تسویه و مذاکره با من نگرفتند و چندین بار من با مسئولین باشگاه تماس گرفتم که متاسفانه جواب تلفن من را ندادند که همین اتفاقات باعث دل آزردگی می شود.تنها شخصی که در باشگاه دبیری از من حمایت کرد و واقعا مردانه پشت  من ایستاد آقای افشین دبیری بود که کمال تشکر را از ایشان دارم.

photo_2016-01-22_00-37-57

ملی پوش سابق فوتسال اضافه کرد: امسال بخاطر مصدومیت جام ملت های آسیا را از دست دادم ولی نا امید نیستم و تمام تلاشم را می کنم تا انشالله بتوانم مربیان تیم ملی را متقاعد کنم و در جام جهانی حضور داشته باشم.تنها انگیزه و تلاش من بخاطر حضور در جام جهانی است که با تلاش و لطف خداوند انشالله این امر محقق خواهد شد.

وی در مورد قراردادش با دبیری گفت: قرارداد من به پایان رسیده است و اکنون بازیکن آزاد هستم و با توجه به شرایط موجود فکر نمی کنم سال آینده در این شهر حضور داشته باشم و دنبال تجربه محیطی جدید هستم.از چند تیم لیگ برتری و همچنین اروپایی و آسیایی برای سال آینده پیشنهاد دارم ولی دوست دارم در تیمی بازی کنم که برای قهرمانی تلاش می کند و در جام باشگاه های آسیا حضور خواهد داشت تا بتوانم به هدفم که حضور در جام جهانی است برسم.باز هم با قطعیت نمی شود در مورد آینده صحبت کرد. شاید در جلسه ای که با مسئولین باشگاه دبیری خواهم داشت توافق کنم و در تبریز بمانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچک قتلگاه جمعه , ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۲۰

هیشکیم نفهمید میخوای بری تاسیسات

ناشناس جمعه , ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

خوب کاری کردن ول کن بابا جان مادرت….