کد خبر : 57970
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 15:22
-

اقدام فردوسی‌پور انگیزه‌ام را بیشتر کرد/ امیدوارم بعد از ۶ سال قهرمانی را به دست آوریم

اقدام فردوسی‌پور انگیزه‌ام را بیشتر کرد/ امیدوارم بعد از ۶ سال قهرمانی را به دست آوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آقای گل فوتسال جهان گفت: قصد دارم یک رکورد دیگر بزنم و آن اینکه زودتر از آن چیزی که طول درمانم اعلام شده، به فوتسال بازگردم. وحید شمسایی در مورد لغو اردوی تاجیکستان و حضور تیم ملی در مشهد گفت: سفر به مشهد فوق‌العاده است چرا که می‌توانیم در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آقای گل فوتسال جهان گفت: قصد دارم یک رکورد دیگر بزنم و آن اینکه زودتر از آن چیزی که طول درمانم اعلام شده، به فوتسال بازگردم.

وحید شمسایی در مورد لغو اردوی تاجیکستان و حضور تیم ملی در مشهد گفت: سفر به مشهد فوق‌العاده است چرا که می‌توانیم در این شهر به امام رضا (ع) متوسل شویم و پس از آن در مسابقات حاضر شویم. کاری که قبلا انجام می‌شد. همچنین تیم ملی می‌تواند بازی‌های دوستانه خوبی در این شهر داشته باشد و خود را آماده مسابقات کند.

شمسایی در مورد حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: همه چیز ما از تیم ملی است. اگر تیم ملی موفق باشد باشگاه‌ها هم موفق خواهند شد. موفقیت تیم ملی باعث می‌شود تا بستن قراردادها راحت‌تر شود و فوتسال پیشرفت داشته باشد. پس از قهرمانی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۰ که در ازبکستان برگزار شده بود ۶ سال است که نتوانستیم در جام ملت‌ها عنوان قهرمانی را کسب کنیم و امیدوارم این موضوع در این دوره از رقابت‌ها تکرار شود.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص حضورش در سالن با عصا اظهار داشت: نمی‌توانم زمین فوتسال را ترک کنم. به هر حال علاقه به این رشته دارم و می‌خواهم یک رکورد دیگر ثبت کنم و آن اینکه قصد دارم زودتر آن چیزی که اعلام کرده‌اند به دنیای بازی برگردم. این اتفاقی است که رخ داده و حالا نباید ناراحت بود. می‌خواهم هر چه زودتر بازگردم و تمرینات خود را آغاز کنم.

وی ادامه داد:‌ جا دارد از تلاش دکتر ابراهیمیان به خاطر عمل جراحی موفقیت‌آمیز تشکر کنم. همچنین از دکتر نوروزی و خانم محمدی سپاسگزارم که فیزیوتراپی خوبی انجام می‌دهند و تلاش خود را برای بهبودی هر چه سریع‌ من انجام می‌دهند. من در سالن بودم و عادل فردوسی‌پور چیپ زیبایی را وارد دروازه حریف کرده بود با انگشت من را نشان داد و گل را تقدیم من کرد که این موضوع انگیزه من را برای بازگشت به بازی بیشتر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.