کد خبر : 57947
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 10:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ما بیست و هفت ساله ایم!/بازیکن قهرمان و نایب قهرمان لیگ مسن ترین و جوانترین اردونشینان بسته هستند
-

ما بیست و هفت ساله ایم!/بازیکن قهرمان و نایب قهرمان لیگ مسن ترین و جوانترین اردونشینان

ما بیست و هفت ساله ایم!/بازیکن قهرمان و نایب قهرمان لیگ مسن ترین و جوانترین اردونشینان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بررسی سن بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی حائز نکات جالب توجیهی است. آخرین لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نشان می دهد که میانگین سن بازیکنان ما بیست و هفت سال است و از این لحاظ توانستیم جوانی را در کنار تجربه قرار دهیم.به جز این موضوع این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بررسی سن بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی حائز نکات جالب توجیهی است.
آخرین لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نشان می دهد که میانگین سن بازیکنان ما بیست و هفت سال است و از این لحاظ توانستیم جوانی را در کنار تجربه قرار دهیم.به جز این موضوع این لیست به لحاظ سنی نکات جالب توجه دیگری هم دارد:
۱- مسن ترین بازیکن تیم ملی محمد کشاورز است که با ۳۳ سال و هفت ماه سن پس از دو سال به تیم ملی بازگشته است و هم به لحاظ سن و هم سابقه قدیمی ترین بازیکن تیم ملی محسوب می شود.
۲- جوانترین بازیکن تیم ما ، سعید مومنی است که فقط ۲۳ سال دارد ، البته افشاری بازیکن جوان گیتی پسند هم ۲۳ سال دارد ولی ۶ ماه از دروازبان مس سونگون بزرگ تر است.
۳- میانگین سنی دروازه بانان تیم ملی حدود بیست و شش سال است ولی دو دروازبان اول و دوم تیم ملی یعنی صمیمی و محمدی حتی تجربه حضور در جام جهانی را در کارنامه خود دارند و سنگربانان میدان دیده ای محسوب می شوند.
۴- سن اکثر بازیکنان ما نشان می دهد که آنها امکان حضور در حداقل یک جام جهانی و قهرمانی آسیای دیگر را هم خواهند داشت.
۵- فقط دو بازیکن در تیم ملی بیش از سی سال سن دارند :محمد کشاورز و محمد طاهری که به ترتیب کاپیتان اول و دوم ما محسوب می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.