کد خبر : 58274
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 15:19
-

دهقانی:رسانه ها فوتسال را به عنوان دغدغه ای برای فدراسیون معرفی کنند/به فوتسال نگاه بلند مدت داریم

دهقانی:رسانه ها فوتسال را به عنوان دغدغه ای برای فدراسیون معرفی کنند/به فوتسال نگاه بلند مدت داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تورج دهقانی در نشست مطبوعاتی باشگاه تاسیسات دریایی در خصوص برنامه‌های این باشگاه پس از کسب ۳ عنوان قهرمانی اظهار داشت: کسب ۳ قهرمانی توسط تاسیسات در یک سال و نیم اخیر باعث شده که جان دوباره‌ای به ورزش بدهد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. خوشحالم این ورزش توانسته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تورج دهقانی در نشست مطبوعاتی باشگاه تاسیسات دریایی در خصوص برنامه‌های این باشگاه پس از کسب ۳ عنوان قهرمانی اظهار داشت: کسب ۳ قهرمانی توسط تاسیسات در یک سال و نیم اخیر باعث شده که جان دوباره‌ای به ورزش بدهد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. خوشحالم این ورزش توانسته تاسیسات دریایی را به مردم بشناساند و مردم بدانند که بخش عمده‌ای از گازی که مورد استفاده آنها قرار می‌گیرد توسط شرکت تاسیسات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کمتر رشته‌ای در کشور ما وجود دارد که کاملا حرفه‌ای باشد. با تمام این اوصاف فوتسال که در سال‌های گذشته داشت به ورزش درجه دوم تبدیل می‌شد اما خوشبختانه امیدواری برای اینکه احیا شود بیشتر شده است به ویژه اینکه در المپیک فوتسال وجود خواهد داشت. قطعا ما این رشته را تقویت خواهیم کرد و با برنامه پیش می‌رویم. از رسانه‌ها درخواست دارم که فوتسال را به عنوان دغدغه‌ای برای مسئولان معرفی کنند. قطعا اگر به این مسئله بیشتر پرداخته شود مردم هم به آن بیشتر توجه می‌کنند.

دهقانی در مورد اینکه شایعاتی در خصوص عدم قهرمانی این تیم و کناره‌گیزی از لیگ مطرح شده بود گفت: ما بلند مدت به فوتسال نگاه می‌کنیم. خدا را شکر در فوتسال نتیجه گرفتیم و می‌خواهیم راهبرد بلند مدت خود را جدی‌تر پیگیری کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.