کد خبر : 58278
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 15:26
-

ناظم الشریعه:زمان زیادی برای آماده سازی نداریم

ناظم الشریعه:زمان زیادی برای آماده سازی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه در خصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات جام قهرمانی ملت های آسیا افزود: مسابقات لیگ بتازگی تمام شده و بازیکنان کمی خسته هستند هرچند باید در مدت زمان ۲۰ تا ۲۵ روز، ریکاوری، برنامه های تاکتیکی و روند آماده سازی بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه در خصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات جام قهرمانی ملت های آسیا افزود: مسابقات لیگ بتازگی تمام شده و بازیکنان کمی خسته هستند هرچند باید در مدت زمان ۲۰ تا ۲۵ روز، ریکاوری، برنامه های تاکتیکی و روند آماده سازی بازیکنان را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه به دلیل فشردگی برنامه ها بیشتر بر تمرینات تلفیقی متمرکز شده ایم، اظهار کرد: بازیکنان تلاش خوبی را در تمرینات از خود نشان داده اند و برهمین اساس امیدواریم در زمان اعزام به مسابقات در شرایط ایده آل قرار بگیریم.
وی گفت: تیم ملی فوتسال ۱۸ بهمن راهی ازبکستان می شود و ۲۱ بهمن نخستین دیدار خود را در این رقابت ها برگزار می کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: تنها بازی تدارکاتی که پیش از اعزام به مسابقات برنامه ریزی شده، دیدار با تیم منتخب خراسان است.
وی اظهار کرد: تمام تیم ها در حال تمرین و آماده سازی هستند و تیم های ازبکستان، عراق و چین اردو های خوبی برگزار کرده اند لذا نمی توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم.
اردوی تیم ملی فوتسال کشور تا ۱۰ بهمن ماه در مشهد ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی چهارشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۶:۲۰

تقصیراصفهانی هاست بخاطرپول……………….