کد خبر : 58516
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 - 16:29
-

عابدین:مالک گیتی پسند کمک کرد مادرم عمل شود/تتلو از من خواست با هم فوتسال بازی کنیم/از بازی و عکس گرفتن با تتلو پیشمان نیستم

عابدین:مالک گیتی پسند کمک کرد مادرم عمل شود/تتلو از من خواست با هم فوتسال بازی کنیم/از بازی و عکس گرفتن با تتلو پیشمان نیستم

علی عابدین در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت: جا دارد قبل از هرچیز از آقای جنتی مالک باشگاه گیتی پسند که واقعا امسال به من کمک کردند تشکر ویژه داشته باشم.ایشان با پرداخت مطالبات من در اول فصل کمک کرد تا مادرم عمل شود و سلامتی خود را پیدا کند. وی در مورد

علی عابدین در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت: جا دارد قبل از هرچیز از آقای جنتی مالک باشگاه گیتی پسند که واقعا امسال به من کمک کردند تشکر ویژه داشته باشم.ایشان با پرداخت مطالبات من در اول فصل کمک کرد تا مادرم عمل شود و سلامتی خود را پیدا کند.

وی در مورد رابطه اش با امیر حسین مقصود لو (تتلو) خواننده زیرزمینی اظهار داشت: من رابطه خاصی با ایشان ندارم. او فردی ورزشی است و بازی های فوتسال را دنبال می کند که از بازی من خوشش آمده بود.اخیراً ایشان چند بار پیام دادند که اگر تمایل داشتید باهم فوتسال بازی کنیم  که من نیز از آنجایی که ایشان یکی از خوانندگان محبوب کشورمان هستند پذیرفتم  و دو جلسه با ایشان به سالن رفتیم.

وی در مورد اهدای پیراهن تیم ملی به وی گفت: خوشحالم که ایشان چنین کادویی از من درخواست کردند و من نیز با کمال اشتیاق این کار را انجام دادم.این نشان از غیرت و علاقه ایشان به پیراهن تیم ملی کشورمان است.ایشان علاقه بسیاری دارند که مثل خوانندگی یک ورزشکار حرفه ای نیز بشوند که با استعدادی که در ایشان است مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: تتلو با اکثر بازیکنان ایران رابطه خوبی دارد و با بیشتر این بازیکنان به فوتبال و فوتسال می رود.من نیز از کار خود پشیمان نیستم چون با یکی از هنرمندان کشورمان فوتبال بازی کرده ام.اگر شخصی حاشیه نداشته باشد دچار حاشیه نمی شود و من نیز یکی از بی حاشیه ترین بازیکن های لیگ هستم.

عابدین در مورد اینکه آیا تتلو از وی درخواست کرده است که کمک کند تا فوتسالیست شود گفت: ایشان از من چنین درخواستی نداشته است ولی همانطور که گفتم علاقه زیادی دارد تا فوتبال را بصورت حرفه ای دنبال کند و استعداد این کار را دارد.

وی در مورد شرایطش در گیتی پسند گفت: من یکسال دیگر با گیتی پسند قرار دارم ولی همه چیز به شرایط و حال مادرم بستگی دارد.فعلا که مادرم جدیدا تحت عمل جراحی قرار گرفته که وضعیت خوبی ندارد ولی توکل من برخداست که اگر انشالله همه چیز درست پیش برود دوست دارم یکسال دیگر در اصفهان و تیم بزرگ گیتی پسند بازی کنم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

علی عابدین تو عشق منی خدایی حرف نداری هم فنی و هم اخلاقی.

نام ... شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

داش علی اینا دنبال نمیدونم چین همه تورو دوست دارن و میدونن که فوق العاده ای حیف که تو تیم ملی نیستی امسال فوق العاده بودی ولی خب یه سرمربی آوردن که دیگه همه میدونن. ….

نام ... شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

داش علی واقعا حقت تیم ملی هست حیف که سر مربی تیم ملی ایرانیه خب ایرانیا باند بازن دیگه بلا نسبت چند نفر ایشالا امسال ملی دعوت شی کنار شمسایی ببینیمت.

fv شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

آقای عابدین حالا باهاش عکس انداختی دیگه خدا رو بنده نیست این تتلو میخواد گل ایران تو جام جهانی رو هم بزنه فک کرده خیلی بازیکنه بهش بگو شوخی کردم باو

نام ... شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

آقای جنتی هر جا نشسته تعریفتو کرده آفرین که اینقدر با معرفتی.

نام ... یکشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

ضمن ارزوی سلامتی برای همه مریضها و نیز مادر علی عابدین این نکته را بدانید که تا حالا خیلی از پدران و مادران و حتی فرزندان بسیاری از مردم اصفهان بیمار شده اند و تعدادی برای شرایط سختشان احتیاج به چند میلیون پول داشته اند
آقای عابدین شما باید هم از اقای جنتی و طاهری ممنون باشی چون خیلی از مردم پول خودشان را هم نمیتوانند از مجموعه گیتی پسند بگیرندو بسیاری از ورزشکاران هم از سالهای قبل طلب دارند بعد پول شما در ابتدای فصل کامل پرداخت میشه!
جناب جنتی یعنی توی ایران هیچ کس دیگری نبود که شما دلسوز شدید و بعد به همه میفرمایید پول نیست؟!!

مال باخته سه شنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۰۸

چرا پایگاه خبری این مشکل طلب کارهای گیتی پسند نمیتونه پیگیری کنه یا نمیخواد پیگیری کنه یا اینکه ……… اقای علی عابدین برو خداروشکر کن که پولتو گرفتی خیلی از دوستان شما برا این باشگاه زحمت کشیدند ولی از سال ۹۰ تا حالا رنگ یه هزاری رو نتوانستند ببیند