کد خبر : 58549
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 9:11
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری بالاترین سطح دوره مربیگری فوتسال در ایران لغو شد

برگزاری بالاترین سطح دوره مربیگری فوتسال در ایران لغو شد
بالاترین سطح دوره مربیگری فوتسال که قرار بود اسفندماه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از چند ماه پیش کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با همکاری کمیته فوتسال در صدد برگزاری دوره مربیگری سطح سه فوتسال در ایران بود. سطح سه بالاترین دوره فوتسال است که این دوره تاکنون در قاره آسیا هم برگزار نشده است.

طبق برنامه ریزی اولیه و با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود این دوره در اسفندماه برگزار شود که این دوره می‌توانست برای مربیان ایرانی بهترین فرصت برای تکمیل دانش خود در این رشته ورزشی باشند. با این حال برگزاری این کلاس‌ها لغو شده و احتمالا در سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

گفته می‌شد این کلاس‌ها به خاطر همزمانی آن با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی لغو شده است ولی محمد احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال این تغییر برنامه را به خاطر درخواست این کمیته از کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد.

احسانی در اینباره گفت: قرار بود کلاس پیشرفته مربیگری فوتسال با کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال از سوی AFC برگزار شود ولی مدرس دوره حرفه‌ای فوتبال عوض شد. من به این موضوع اعتراض کردم و آنرا نپذیرفتم. برای همین قرار شد دو هفته دیگر به مالزی بروم و در این ارتباط با مسئول فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه‌ای داشته باشم.

وی افزود: باید این دو دوره همزمان با هم برگزار شود برای همین دوره فوتسال را هم به تعویق انداختیم و احتمالا در سال آینده این دو کلاس را خواهیم داشت.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره اینکه مدرس دوره سطح سه فوتسال چه کسی خواهد بود؟ گفت: ما دنبال «لوپز» هستیم و می‌خواهیم که این مدرس برتر برای تدریس در این دوره که برای اولین بار در آسیا برگزار می‌شود به ایران بیاید.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

یک بررسی هم انجام داده و ببینید بین شرکت کنندگان تعدادی با چه رابطه هایی و چه سطح دانش عملی حضور خواهند داشت؟!!!
بعد هم توی هر سال ببینید چه افرادی با مجوز خود کمیته اموزش با مدرک و بدون مدرک روی نیمکتها با چه عناوینی حضور داشته و دارند؟!