کد خبر : 58575
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:15
-

عباسی:رسیدن به رکوردهای قهرمانی شمسایی سخت است/ خوشحالم در قهرمانی تاسیسات نقش داشتم

عباسی:رسیدن به رکوردهای قهرمانی شمسایی سخت است/ خوشحالم در قهرمانی تاسیسات نقش داشتم

سعید عباسی بازیکن جوان تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد تیم تهرانی گفت:من در لیگ امیدها در تیم امید میلاد تنکابن بودم که بعد از آن به تیم امید ایران دعوت شدم و از آنجا به تیم تاسیسات پیوستم که علی صانعی سرمربی اش بود.سه فصل است که در

سعید عباسی بازیکن جوان تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد تیم تهرانی گفت:من در لیگ امیدها در تیم امید میلاد تنکابن بودم که بعد از آن به تیم امید ایران دعوت شدم و از آنجا به تیم تاسیسات پیوستم که علی صانعی سرمربی اش بود.سه فصل است که در این تیم حضور دارم و هر سال شرایط تیم بهتر شده و خوشحالم در تیمی بازی کرده ام که چیزها زیادی از آن آموختم.

عباسی که در طول حضورش در تاسیسات به سه جام قهرمانی رسیده تا در عین جوانی بازیکنی پرافتخار باشد در مورد اینکه آیا می تواند به تعداد قهرمانی های وحید شمسایی برسد اذعان داشت:رسیدن به رکوردهای آقا وحید بسیار سخت است اما همین که در ابتدای راه این قهرمانی ها را دارم برای ادامه راه من بسیار کمکم خواهد کرد.

این بازیکن در مورد شرایط تاسیسات در فصل گذشته تاکید کرد:خدا را شکر شروع خوبی داشتیم اما با گذشت زمان شرایط سخت شد.در نیم فصل در یک برهه دچار بحران شدیم که با تجربه کادر فنی و بازیکنان در ثانیه های پایانی لیگ به قهرمانی رسیدیم.

عباسی در مورد عملکرد خودش در این لیگ گفت:از عملکرد خودم در نیم فصل اول راضی هستم اما در ادامه دچار مصدومیتی شدم که ۶ هفته از میادین دور بودم با این حال در سه هفته پایانی به میدان آمدم و خوشحالم که در هفته آخر نقشی در قهرمانی تیم داشتم.

این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی را دارد در مورد اینکه آیا به حضور مجدد در تیم ملی فکر می کند اذعان داشت:آقای ناظم الشریعه برای اردوی چین مرا دعوت کرد که مصدوم بودم و نتوانستم بروم.در این باره کادر فنی به من گفتند که در تیم ملی مصدومیتت تشدید می شود و آقای شمسایی با خود ناظم الشریعه تماس گرفت و وضع را گفت. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در اردو های بعدی تیم ملی حضور داشته باشم.

عباسی در مورد شرایطش در فصل بعد تاکید کرد: قراردادم با تاسیسات تمام شده است اما اولویت اصلی ام این تیم است و باید ببینم شرایط به چه نحوی است تا یک تصمیم خوب بگیرم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

m یکشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

تو بهترینی کارت حرف نداره سلطان