کد خبر : 58781
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 23:32
-

اعلام اسامی نامزدهای بهترین تیم لیگ ۹۴

اعلام اسامی نامزدهای بهترین تیم لیگ ۹۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم گالای فوتسال، هفدهم بهمن به صورت مشترک از سوی پایگاه خبری و سازمان لیگ در سالن همایش های آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود. در این مراسم از داور، بازیکن جوان ، تیم فنی ، بازیکن اخلاق، بازیکن خارجی، بهترین گل، بهترین میزبان ، بهترین دروازه بان، بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم گالای فوتسال، هفدهم بهمن به صورت مشترک از سوی پایگاه خبری و سازمان لیگ در سالن همایش های آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

در این مراسم از داور، بازیکن جوان ، تیم فنی ، بازیکن اخلاق، بازیکن خارجی، بهترین گل، بهترین میزبان ، بهترین دروازه بان، بازیکن برتر، مربی برتر، آقای گل و تیم اخلاق تقدیر به عمل خواهد آمد.

در ادامه معرفی نامزدهای دریافت این عناوین، به بخش تیم فنی برتر می رسیم. در این بخش نیز ۶ نامزد انتخاب شده اند که رای دهنده ها باید آن ها را رتبه بندی کنند.

تیم اول ۶ امتیاز، تیم دوم پنج امتیاز و به این ترتیب با کمتر شدن رتبه، یک امتیاز کم می شود تا در نهایت تیم ششم، یک امتیاز دریافت می کند. در پایان رای گیری، از امتیازهای داده شده، معدل گیری می شود و به بالاترین امتیاز عنوان تیم برتر تعلق می گیرد. این روند در آیتم های دیگر گالای ۹۴ نیز رعایت خواهد شد.

تیم فنی سایتلازم به ذکر است، اسامی نامزدها از سوی کارشناسان پایگاه خبری فوتسال و سازمان لیگ به صورت مشترک انتخاب شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی پنجشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۰۵

باسلام
تبریک به جوونهای بندرعباس و آقای روز پیکر که با دست خالی و چندتا جوون بی ادعا …. بین تیمهای میلیاردی لیگ کاندید تیم فنی شدن…. انصافا اگه حق و به حق دار بدن آزرخش با کمترین هزینه و چند تا جوون بومی توی اولین سال حضورش توی لیگ برتر بهترین نتایج رو گرفت وقتی داشته های تیمهای دیگه بالای جدول رو نگاه میکنید میبینید که آزرخش فوق العاده بوده بازهم تبریک به جوونهای آزرخش پدیده لیگ امسال

ایلیا پنجشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

بازم چوکو……..خخخخخخخخخ

علی سینا یاسر ممد رسول پنجشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

شیره چک چوکو اذرخش