کد خبر : 58940
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 9:30
دسته‌بندی نشده
-

جایزه ای که وحید برد و به خانه نبرد

جایزه ای که وحید برد و به خانه نبرد
در مراسم تجلیل از برترین های فوتسال ایران در سال 1394 اتفاقی جالب توجه افتاد.اتفاقی که ورزش و فوتسال به شدت به آن نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در مراسم تجلیل از برترین های فوتسال ایران در سال ۱۳۹۴ اتفاقی جالب توجه افتاد.اتفاقی که ورزش و فوتسال به شدت به آن نیاز دارد.
وحید شمسایی که برای گرفتن جایزه خود به روی سن دعوت شد، قبل از گرفتن جایزه خود ضمن تجلیل از محمدرضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم ملی ، با تشکر از انتخاب خود ، این جام و هدایای آنرا را به او تقدیم کرد.
شمسایی که سالیان سال در کنار حیدریان زوج رویایی و تکرار ناپذیری را تشکیل می دادند و با هم قهرمانی های زیادی را به دست آوردند ، با هم در این مراسم حاضر شده و با هم از سالن خارج شدند.
شمسایی در خصوص این کار خود و تاثیر اینگونه اعمال بر بازیکنان جوان و شاگردانش گفت: حیدریان اسطوره فوتسال ایران است و احترام به او احترام به فوتسال است.
وی ادامه داد: محمدرضا همواره مورد تمجید و احترام من بوده است. هیچگاه از یادم نمی رود برای اولین بار که در مسابقات آسیایی حاضر شده بودیم ، فقط یک دوربین روی او زوم بود تا حرکاتش را به تصویر بکشد و آنالیز کنند .من آرزو کردم که روزی من هم در آسیا مورد توجه قرار گیرم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

همین کارهای شمسایی تفاوت اشکار او با خیلیها است
اینکه همبازیان و کسانی که بواسطه آنها بزرگ شده را فراموش نکرده و تا جایی هم که شده به خیلیها نون رسونده ولی عده ای مثل اصفهانیها برای منافع خود دست کسانی را هم که به انها عسل هم داده بودند گاز گرفتند