کد خبر : 58984
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 9:20
-

کفاشیان:امیدوارم سال دیگر که من نیستم افتخاری مرکز توسعه فوتسال را راه اندازی کند

کفاشیان:امیدوارم سال دیگر که من نیستم افتخاری مرکز توسعه فوتسال را راه اندازی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان که در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال برای حضور این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود شرکت کرده بود در جمع فوتسالی‌ها گفت: فدراسیون ایران به فوتسال توجه می‌کند چون امروز همه کشورها نگاه ویژه‌ای به فوتسال دارند. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان که در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال برای حضور این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود شرکت کرده بود در جمع فوتسالی‌ها گفت: فدراسیون ایران به فوتسال توجه می‌کند چون امروز همه کشورها نگاه ویژه‌ای به فوتسال دارند.

وی ادامه داد: موفقیت‌های اخیر فوتسال ایران را تبریک می‌گویم و این افتخار ماست که فوتسال همینطور به صورت پیاپی مقام کسب می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه این مراسم گفت: امیدوارم سال آینده که من نیستم و افتخاری در فدراسیون حضور دارد، بتواند مرکز توسعه فوتسال در سطح آسیا را در ایران راه‌اندازی کند تا کشورهای آسیایی برای الگوبرداری به این طرح توجه ویژه‌ای کنند.

کفاشیان یادآور شد: فوتسال امروز در دست فوتسالی‌ها افتاده است و کشورهای دیگر آسیایی نیز برای فوتسال بودجه جداگانه‌ای در نظر گرفته‌اند تا بتوانند پیشرفت کنند.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های فوتسال باید هر چه سریعتر مجوز حرفه‌ای شدن را دریافت کنند از جایگزینی فوتسال به جای فوتبال در ادوار آینده المپیک خبر داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.