کد خبر : 59673
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 13:07
دسته‌بندی نشده
-

طیبی:چین را شکست می‌دهیم/قهرمانی دور از دسترس نیست

طیبی:چین را شکست می‌دهیم/قهرمانی دور از دسترس نیست
عضو تیم ملی فوتسال ایران تنها هدف از حضور در مسابقات ازبکستان را قهرمانی در جام ملت‌ها دانست و گفت: کار را قدم به قدم پیش می‌بریم و امروز نیز برای شکست تیم چین به میدان خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«حسین طیبی» عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند با اشاره به هدف از حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال در ازبکستان، گفت: حضور در فینال مسابقات و قهرمانی تنها هدف ما از حضور در ازبکستان است.

طیبی در مورد شرایط روحی تیم افزود: پنجشنبه تمرینات خیلی خوب و سبکی را برگزار کردیم و برای بازی با تیم ملی چین آمادگی کامل داریم.

وی همچنین اظهار داشت: کادر فنی تیم چین را آنالیز و امروز برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی با اشاره به بازی با اردن نیز گفت: بازی اول همواره سخت است مخصوصا اردن که بسیار بسته بازی می‌کرد اما موفق شدیم گام اول را محکم و مقتدرانه برداریم.

عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خوشحالی از نقشی که در پیروزی تیم در مسابقه اول داشت، گفت: تمرکز لازم برای این بازی را داشتم و با توکل به خدا قدم به قدم بازیها را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود جمعه (۲۳ بهمن) ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تاشکند در ورزشگاه «یونیورسال» به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از تاریخ ۲۱ بهمن تا ۲ اسفندماه سال ۱۳۹۴ (از تاریخ ۱۰ تا ۲۱ فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی) با حضور ۱۶ تیم در ورزشگاه‌های «ازبکستان» و «یونیورسال» واقع در منطقه «یونس آباد» شهر تاشکند برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار تيم ملي جمعه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

فقط جواد اسفندیاری

نام ... جمعه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

سلام آقای طیبی منم دوست دارم شما قهرمان شید ولی با این تیم و با مربیگری آقای ناظم الشریعه و آقای صانعی فک کنم قهرمانی براتون دور از دسترس باشه چون شما دوسال پیش به این تیم ها ١۴یا١۵تا گل میزدید ولی امسال…در ضمن نمیدونم چه رمزیه آقای ناظم از بازیکنای تکنیکی ما که آقای خسوس به اونخا علاقه داشتن از نیروی جوونی و تجربه اونها استفاده نمیکنه و از افراد پیرتر استفاده میکنه واقعا باید تاسف خورد

هوادار جمعه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

فقط سلطان حال حاضر اسیا داش حسین طیبی