کد خبر : 59869
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 22:26
-

پیروزی لیجا اتلتیک برابر مسیدا/ مسعودی دو گل زد

پیروزی لیجا اتلتیک برابر مسیدا/ مسعودی دو گل زد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پیروزی پر گل ۱۳ بر یک هفته گذشته لیجا اتلیک برابر مدینا، این تیم مالتی موفق شد در دوازدهمین هفته نیز به پیروزی های خود ادامه داده و با درخشش ابراهیم مسعودی لژیونر ایرانی خود به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست پیدا کند. در این بازی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پیروزی پر گل ۱۳ بر یک هفته گذشته لیجا اتلیک برابر مدینا، این تیم مالتی موفق شد در دوازدهمین هفته نیز به پیروزی های خود ادامه داده و با درخشش ابراهیم مسعودی لژیونر ایرانی خود به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست پیدا کند.

در این بازی که در زمین مسیدا برگزار می‌شد، یاران ابراهیم مسعودی توانستند با کسب این سه امتیاز جایگاه خود در رده چهارم را مستحکم‌تر و فاصله شش امتیازی خود را با صدرنشین لیگ در یک هفته مانده به پایان نیم فصل اول حفظ کنند.

گفتنی است دو گل از گل‌های تیم لیجا اتلتیک را در این بازی حساس ابراهیم مسعودی به ثمر رساند و با یک پاس گل دیگر نیز توانست بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد. ابراهیم مسعودی هم اکنون با زدن ۱۵ گل برای لیجا بهترین گلزن این تیم در این فصل از رقابت های لیگ فوتسال مالت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.