کد خبر : 59913
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 بهمن 1394 - 10:53
-

سلیمانی: توسلی می‌تواند بهترین دروازه‌بان جهان شود/ انتخاب توسلی و کریمی اتفاق بزرگی در ورزش بانوان است

سلیمانی: توسلی می‌تواند بهترین دروازه‌بان جهان شود/ انتخاب توسلی و کریمی اتفاق بزرگی در ورزش بانوان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی معتقداست انتخاب و معرفی فرزانه توسلی و فرشته کریمی به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکنان فوتسال جهان اتفاق بزرگی در ورزش بانوان ایران است. فروزان سلیمانی در این باره اظهار داشت: فرزانه توسلی قطعا یکی از بهترین‌های دنیا و شایسته دریافت جایزه بهترین دروازه‌بان جهان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی معتقداست انتخاب و معرفی فرزانه توسلی و فرشته کریمی به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکنان فوتسال جهان اتفاق بزرگی در ورزش بانوان ایران است.

فروزان سلیمانی در این باره اظهار داشت: فرزانه توسلی قطعا یکی از بهترین‌های دنیا و شایسته دریافت جایزه بهترین دروازه‌بان جهان است. فرشته کریمی نیز برای دومین بار انتخاب شده است. معرفی این دو بانوی ملی پوش افتخار بزرگی برای ورزش بانوان ایران است.
وی ادامه داد: امیدوارم این دو ملی‌پوش در نهایت انتخاب شوند. اگرچه کار فرشته کریمی در مقایسه با فرزانه توسلی سخت‌تر است، چرا که رقبای سرسختی پیش رو دارد اما توسلی می‌تواند بهترین گلر جهان باشد. به نظرم او از رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: فوتسال بانوان درسال ۲۰۱۵ قهرمانی آسیا را به دست آورد. بازیکنان ایران جزو بهترین‌های آسیا شدند. حالا هم دو بازیکن ما در فهرست بهترین‌های جهان هستند. با این اوصاف لیگ فوتسال بانوان ما مشکلات زیادی در جذب اسپانسر دارد به این دلیل که بهای زیادی به ورزش بانوان نمی‌دهند.
سلیمانی یادآور شد: در لیگ امسال چند تیم درمیانه رقابت‌ها انصراف دادند و برخی از تیم‌ها هم مشکلات مالی زیادی دارند. این در حالی است که فوتسال بانوان ما از پتانسیل بالایی برخوردار است و اگرحمایت خوبی از فوتسال بانوان شود، افتخارات بیشتری نصیب ورزش بانوان خواهد شد.
وی گفت: فوتسال مردان به رقابت‌های قهرمانی آسیا رفته است. این تیم هنوز از مسابقات برنگشته درباره جوایزش هم تصمیم گرفته‌اند اما برای فوتسال بانوان به نظرم آنچنان که شایسته بود، تقدیر صورت نگرفت. نمی‌دانم چرا برخی نسبت به ورزش بانوان تنگ نظری می‌کنند. اگر حمایت رئیس جمهور نبود به طور حتم تیم ما به جام جهانی هم نمی‌رفت.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درپایان تصریح کرد: با این وجود بانوان ما با عشق تلاش می کنند تا از فرصت هایی که در اختیار دارند به بهترین شکل استفاده کنند. امیدوارم هوای ورزش بانوان را داشته باشند تا افتخارات بانوان ما هم تداوم داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.