کد خبر : 60240
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 11:38
-

جعل عنوان و فریب باشگاه جعلی در فضای مجازی!

جعل عنوان و فریب باشگاه جعلی در فضای مجازی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراقب باشید؛پای جعل عنوان در فضای مجازی به فوتسال هم رسیده و یک کانال جعلی که توسط عوامل یک باشگاه جعلی لیگ برتری اداره می شود با جا زدن خود به نام پایگاه خبری فوتسال سعی در فریب اهالی فوتسال را دارد. این کانال در ابتدای آدرس خود از fut5

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراقب باشید؛پای جعل عنوان در فضای مجازی به فوتسال هم رسیده و یک کانال جعلی که توسط عوامل یک باشگاه جعلی لیگ برتری اداره می شود با جا زدن خود به نام پایگاه خبری فوتسال سعی در فریب اهالی فوتسال را دارد.
این کانال در ابتدای آدرس خود از fut5 استفاده کرده و بعضی از کاربران گمان می برند این کانال مرتبط به سایت fut5al است. عوامل این کانال جعلی از یک استان خاص با بسیاری از اهالی فوتسال مثل ناصر صالح، علیرضا رعدی، مهدی نعمتی سرمربی شهروند، رضا داورزنی، صادق درودگر و… تماس گرفته و خودشان را خبرنگار کانال fut5 معرفی کردند و این افراد نیز با تصور اینکه از پایگاه خبری فوتسال با آن ها تماس گرفته شده، اقدام به مصاحبه کرده اند. اما مصاحبه آنها با جرح و تعدیل بسیاری روی کانال مذکور منتشر شده است به شکلی که مصاحبه کننده بعد از خواندنش، مصاحبه خود را نشناخته است!
راستش خوب گفته اند که وقتی تکنولوژی جدیدی می آید قبلش فرهنگش هم بیاید یا برای آن فرهنگسازی شود.این قضیه اما برای یکی از باشگاه های جعلی فوتسال که گرداننده این کانال جعلی بوده، هنوز جا نیفتاده است. واقعیت این است که فکر نمی کردیم باشگاهی که حضورش در لیگ برتر غیر قانونی است و هنوز هم نحوه حضور ناجوانمردانه اش در لیگ برتر در بین اهالی فوتسال و مردم شهرشان نقل محافل است، وارد جعل عنوان در فضای مجازی هم شود.
از شما چه پنهان وقتی مدیران باشگاه را به طرز عجیبی در رختکن داوران دیدیم تردید کردیم که مبادا این ها همان جماعتی باشند که مصداق بارز گنجشک را به جای قناری انداختن باشند، جنس تقلبی را به جای اصل بفروشند و فرش ماشینی را به جای دستباف به خلق الله بیندازند اما حالا جعل عنوان در فضای مجازی ما را بر آن داشته تا اهالی فوتسال را آگاه کنیم که دوستان و همراهان عزیز، پایگاه خبری فوتسال جز کانال @fut5al به آدرس https://telegram.me/Fut5al هیچ فعالیت دیگری در تلگرام ندارد و مراقب کانال های جعلی باشید. همچنین اگر کسی از طرف پایگاه خبری و با اسم خبرنگاران ما با شما تماس گرفت تا شناسایی کامل آن فرد، از مصاحبه خودداری کنید.
دوستانی هم که فعلا پایشان را از گلیم هایی که فقط خودشان روی آن می نشینند و روی دستشان باد کرده دراز کرده اند، بگذارید فعلا عقده گشایی کنند تا فرهنگ استفاده از تکنولوژی به خانواده آنها هم سرایت کند.
با این حال اقدامات صورت گرفته از جانب این افراد مصداق جرم بوده و پایگاه خبری با استفاده از حق قانونی خود، شکایت نامه ای را تنظیم و از طریق مراجع قانونی، آن را مورد پیگرد قرار خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

فقط پایگاه خبری فوتسال

علم و ادب شنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

باشگاه جعلی
واقعا که گل گفتید
کسی که به ناحق امتیاز تیم علم و ادب را تصاحب کرد و با زور تبلیغات و دادن ۵ تا قالیچه ۱۵ هزار تومانی در بین نیمه بازی به تماشاگران ، برای خودش تماشاگر جذب میکرد . ببینید الان به چه روزی افتاده .
خدا کنه یک نفر پیگیر کارهای تیم فرش آرا باشه که چطور صاحب امتیاز لیگ برتری شد و چطور داره به فوتسال استان خراسان گند میزنه و …..