کد خبر : 60515
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 11:45
-

شمسایی:از لحاظ فنی ازبکستان مقابل ما حرفی برای گفتن ندارد/فوتسال ماشینی ژاپن باعث شکست آنها مقابل ویتنام شد

شمسایی:از لحاظ فنی ازبکستان مقابل ما حرفی برای گفتن ندارد/فوتسال ماشینی ژاپن باعث شکست آنها مقابل ویتنام شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره نتایج درخشان تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا و صعود به فینال این مسابقات، اظهار کرد: خدا را شکر در جام ملتها همه چیز به نفع ایران رقم خورد. بازیکنان از لحاظ روحی و فنی در شرایط عالی هستند و از سوی دیگر حریفانی مثل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره نتایج درخشان تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا و صعود به فینال این مسابقات، اظهار کرد: خدا را شکر در جام ملتها همه چیز به نفع ایران رقم خورد. بازیکنان از لحاظ روحی و فنی در شرایط عالی هستند و از سوی دیگر حریفانی مثل ژاپن که ما به لحاظ روحی مقابل آنها مشکل داشتیم، به فینال نرسیدند.

وی افزود: بازی با ازبکستان می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی باشد چرا که تا الان فشار زیادی روی دروازه تیم ملی نیامده است. از لحاظ فنی که ازبکستان حرفی برای گفتن نخواهد داشت ولی بازیکنان باید به خاطر حضور تماشاگران در سالن و حمایت از ازبکستان، سعه صدر داشته باشند و خیلی زود بازی را دست بگیرند. در اینصورت ازبکستان را هم راحت شکست خواهیم داد.

کارشناس فوتسال ایران با اشاره به ترکیب کادر فنی تیم ملی، خاطرنشان کرد: علی صانعی و محمد ناظم الشریعه خیلی خوب کار کرده‌اند و در بحث مدیریت داخل زمین هم بدون نقص بوده‌اند.

شمسایی همچنین به نقش لیگ برتر در داشتن تیم ملی قدرتمند، گفت: اگر الان از تیم ملی و مسابقات جام ملتهای آسیا لذت می‌بریم، یکی از دلایل آن لیگ پویایی بود که داشتیم. الان آنقدر بازیکن خوب در تیم ملی داریم که به بعضی از بازیکنان سطح بالا هم بازی نمی‌رسد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل ناکامی تیم ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در جام ملتها، تصریح کرد: اولین ناکامی ژاپن در این مسابقات مقابل ویتنام رقم خورد. ما با ویتنام در جام باشگاه‌های آسیا هم بازی کرده بودیم. در اصطلاح فوتبالی، ویتنام «چرک» بازی می‌کند و تیم دونده‌ای هم هست. از آنجا که فوتسال ژاپن «ماشینی» است و فاقد بازیکنان تکنیکی می‌باشد، به همین خاطر آنها مقابل ویتنام تسلیم شدند.

کارشناس فوتسال ادامه داد: از سوی دیگر ایران موفق شد ویتنام را گلباران کند چون سرشار از بازیکنان تکنیکی و فنی است. من ایرادی به کار گروهی بازیکنان ایران نمی‌گیرم ولی مقابل تیمی مثل ویتنام نیاز است که بازیکنان فنی و تکنیکی داشته باشید تا به مشکل نخورید. اتفاقی که برای ژاپن رخ داد. ژاپنی‌ها بعد از باخت به ویتنام دیگر روحیه زیادی نداشتند و همه چیز را تمام شده می‌دانستند. برای همین مقابل قرقیزستان هم همه چیز را باختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.