کد خبر : 60491
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 10:04
-

مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارکه فجر/جام بتیس؛ جام صلح و دوستی

مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارکه فجر/جام بتیس؛ جام صلح و دوستی
مسابقات فوتسال جام بتیس گرامیداشت دهه مبارکه فجر و با شعار صلح و دوستی در سالن دانشگاه شهید بهشتی ولنجک همچون هفته‌های گذشته در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام بتیس گرامیداشت دهه مبارکه فجر و با شعار صلح و دوستی در سالن دانشگاه شهید بهشتی ولنجک همچون هفته‌های گذشته در حال برگزاری است. کامبیز مهاجر، پیشکسوت عرصه ورزش و مسئول برگزاری این مسابقات گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال بتیس با عنوان جام فجر و شعار صلح و دوستی و با همکاری علی‌اکبر حاج محمدی و شرکت ۴۴ تیم منتخب از دانشکده‌ها، بانک‌ها، موسسات عالی آزاد، بیمارستان‌ها، اصحاب رسانه و… در حال پیگیری است و این هفته تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله بعدی مشخص می‌شود. مهاجر افزود: این مسابقات به صورت آزاد و در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و به دلیل ورود آزاد بازیکنان چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی در برخی تیم‌ها، جذابیت مسابقات بتیس را بالا برده است. همچنین قضاوت این مسابقات برعهده داوران پیشکسوت و نامی کشور آقایان عباس خوزستانی، علیرضا رمضانی، هادی رحیم‌آبادی، دکتر سعید سهیلی(پزشک مسابقات) است.
گفتنی است تیم فوتسال «انجمن صنفی مدیران رسانه» متشکل از خبرنگاران، عکاسان، ورزشی‌نویسان و به سرپرستی فضل‌اله احمدی در این مسابقات حضور یافته و در بازی بعدی خود باید به مصاف تیم آریا کاسپین برود.

421904963_19703

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.