کد خبر : 60926
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 12:44
-

دبیری:انتظار داشتم تیم ملی نتیجه بهتری مقابل ازبکستان بگیرد/پاداش کم به ملی پوشان را در هیات رئیسه فدراسیون بررسی می کنیم

دبیری:انتظار داشتم تیم ملی نتیجه بهتری مقابل ازبکستان بگیرد/پاداش کم به ملی پوشان را در هیات رئیسه فدراسیون بررسی می کنیم
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از بررسی پاداش کم در نظر گرفته شده به تیم فوتسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: این قهرمانی را به مردم ایران و جامعه فوتسال تبریک می گویم. البته قهرمانی در آسیا افتخار بزرگی برای ایران نیست اما همین که توانستیم پس از دو دوره دوباره جام را به خانه برگردانیم اتفاق خوبی است. بچه ها در این دوره از مسابقات نمایش خوبی داشتند اما انتظار داشتیم در بازی فینال مقابل ازبکستان نتیجه بهتری را کسب کنند. اما استرس در آن مسابقه به بچه ها اجازه نداد که تمام توانایی خود را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه افزود: اگر بازی فینال را در نظر نگیریم عملکرد بچه ها در باقی بازی ها این امیدواری را داد که در مسابقات جام جهانی کلمبیا بدرخشیم و حتی به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره پاداش اندک ۵۰۰ دلاری به بازیکنان فوتسال در ازای قهرمانی در آسیا خاطرنشان کرد: قبول دارم که این پاداش بسیار کم است و حتما در اولین جلسه پیش روی هیات رئیسه این موضوع را مطرح می کنیم تا پاداش بیشتری به بچه های تیم ملی فوتسال داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.