کد خبر : 60878
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 10:30
-

رعدی:در۱۰ سال گذشته هیچگاه تیم به این قدرتمندی نداشتیم/ استرس در تیم ملی بیداد می‌کرد/ در بخش دفاع مشکل داریم

رعدی:در۱۰ سال گذشته هیچگاه تیم به این قدرتمندی نداشتیم/ استرس در تیم ملی بیداد می‌کرد/ در بخش دفاع مشکل داریم
عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال با تمجید از قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، گفت: هرچقدر که تیم ملی در بخش هجومی خوب کار می‌کند اما در مباحث دفاعی مشکلاتی داریم که باید برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملتهای آسیا گفت: باید به خانواده فوتسال، کادر فنی و بازیکنان تبریک گفت. یکی از شانس‌های ایران در این مسابقات این بود که به ژاپن نخورد. در واقع ژاپنی‌ها به نوعی به نفع ما کار کردند. آنها در بازی با ویتنام تمرکز خود را روی دیدار با ایران در نیمه نهایی گذاشته بودند ولی همانجا شکست خوردند و به مرحله بالاتر نرسیدند.

وی افزود: نیامدن ژاپن به نیمه نهایی از یک جهت برای ایران خوب شد ولی آنطور که باید محک نخوردیم. البته در دیدار فینال مقابل ازبکستان هم تیم ملی طراوت همیشگی را نداشت و استرس در تیم ملی بیداد می‌کرد. به همین خاطر بود که بازیکنان فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دادند.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال خاطرنشان کرد: ما از نظر فنی و کار گروهی خیلی بهتر از ازبکستان هستیم ولی همان عامل استرس باعث شد نتوانیم با اختلاف این تیم را شکست بدهیم.  در هر صورت معتقدم ایران در جام ملتها محک خوبی نخورد ولی مقابل ازبکستان میزبان هر وقت تحت فشار قرار گرفتیم، توپ را به بیرون زدیم تا از فشار خارج شویم.

رعدی با بیان اینکه ساختار هجومی تیم ملی فوتسال ایران یکی از چهار ساختار هجومی در دنیا است، گفت: هرچقدر که در کار هجومی خوب هستیم، در بخش دفاعی مشکل داریم و باید بیشتر کار کنیم. ما راحت گل می‌زنیم ولی وقتی توپ را از دست می‌دهیم، سرعت انتقال از حمله به دفاع کند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در ۱۰ سال گذشته هیچوقت تیم ملی با این شرایط خوب نداشته‌ایم و خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.