کد خبر : 60849
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 10:07
دسته‌بندی نشده
-

هاشم زاده: قهرمانی را به خانواده حسین‌زاده عزیز که در جمع ما نیست،تقدیم می‌کنم/زودتر با ازبکستان بازی می کردیم پرگل می بردیم

هاشم زاده: قهرمانی را به خانواده حسین‌زاده عزیز که در جمع ما نیست،تقدیم می‌کنم/زودتر با ازبکستان بازی می کردیم پرگل می بردیم
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شاید اگر در دور مقدماتی با ازبکستان بازی می‌کردیم، با اختلاف بیشتری پیروز می‌شدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شاید اگر در دور مقدماتی با ازبکستان بازی می‌کردیم، با اختلاف بیشتری پیروز می‌شدیم.

محمد هاشم‌زاده در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۶ آسیا اظهار داشت: جا دارد این قهرمانی را به کل جامعه فوتسال تبریک بگویم. این قهرمانی بعد از دو دوره ناکامی به دست آمد. بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: این قهرمانی را به خانواده حسین‌زاده عزیز که در جع ما نیست، تقدیم می‌کنم. یار و همدم ما که در جمع‌مان حضور ندارد اما دوره قبل همراه ما بود. از همه بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که چند ماه در اردو بودند و با سختی توانستند این مقام را به دست بیاورند.

مربی تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: کیفیت مسابقات بسیار بالا بود. تیم‌های آسیایی بسیار پیشرفت کرده‌اند. دیدید که ویتنام توانست ژاپن را حذف کند. این تیم در دور اول هم مقابل تیم تایلند با نتیجه نزدیک ۳-یک شکست خورده بود.

وی افزود: شاید این تیم یک مقدار از لحاظ قدرت بدنی کم آورد ولی کلا تیم‌های خوبی در این دوره حضور داشتند. تیم‌هایی مثل ازبکستان و تایلند عملکرد خوبی داشتند. خدا را شکر به حق‌مان که قهرمانی بود، رسیدیدم.

هاشم‌زاده در ادامه اضافه کرد: از فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال، بچه‌های کمپ تیم ملی که در این مدت ما را همراهی و به تیم کمک کردند، خبرنگاران و صدا و سیما که پوشش خوبی انجام داد و باعث دلگرمی بچه‌ها شد، تشکر می‌کنم

وی با اشاره به دیدار فینال گفت: بازی مقابل آن همه تماشاگر بسیار سخت بود. البته همیشه شرایط فینال، خاص است. شاید اگر در دور مقدماتی با ازبکستان بازی می‌کردیم، با اختلاف بیشتری پیروز می‌شدیم ولی شرایط فینال کلا فرق دارد.

مربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان خاطرنشان کرد: سعی کردیم در نیمه دوم بیشتر حفظ توپ داشته باشیم و توانستیم نتیجه را ۲-یک حفظ کنیم. البته موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. از این قهرمانی بسیار خوشحالیم. چون کوچکترین کاری بود که می‌توانستیم برای جامعه فوتسال انجام دهیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

و البته در ناکامی دوره های قبل که شما اصلا نقش نداشتید!

وحید دوشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

درود بر مرد اخلاق فوتسال ایران