کد خبر : 61035
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 10:50
-

حسن زاده:برای پول بازی نمی کنیم/تیم ما هم جوان بود هم تجربه کافی داشت

حسن زاده:برای پول بازی نمی کنیم/تیم ما هم جوان بود هم تجربه کافی داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصغرحسن زاده ارزشمندترین بازیکن جام ملت های فوتسال آسیا و حسین طیبی آقای گل تیم ملی به برنامه آمدند. اصغر حسن زاده گفت: تیم ما هم جوان بود هم تجربه کافی داشت و با بازی هایی که با تیمهای بزرگی مثل روسیه، ایتالیا و برزیل کرده بودیم آماده بودیم. جسن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصغرحسن زاده ارزشمندترین بازیکن جام ملت های فوتسال آسیا و حسین طیبی آقای گل تیم ملی به برنامه آمدند.

اصغر حسن زاده گفت: تیم ما هم جوان بود هم تجربه کافی داشت و با بازی هایی که با تیمهای بزرگی مثل روسیه، ایتالیا و برزیل کرده بودیم آماده بودیم.

جسن زاده گفت: پول های فوتبال با رشته های دیگر در هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست و فوتسال هم مثل بقیه رشته هاست و ما برای پول بازی نکردیم و هدفمان قهرمانی بود.
حسین طیبی درباره پاداش ها گفت: بازی آخر به ما ۵۰۰ دلار دادند. آقای کفاشیان قول داد وقتی به ایران رسیدیم پاداش دیگری هم در نظر بگیرند.
حسن زاده گفت: خانواده فوتبالی دارم و برادرم محسن سرمربی فوتسال در لیگ برتر است. مهدی دیگر برادرم هم بازی می کند و من به خاطر برادرهایم به این سمت کشیده شدم.
حسن زاده گفت: الگوی من برادرم محسن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.