کد خبر : 61046
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 10:58
دسته‌بندی نشده
-

داستان نسکافه و زبان سوخته آقای گل در روز فینال

داستان نسکافه و زبان سوخته آقای گل در روز فینال
روایت آقای گل فوتسال جهان از بازی روز فینال در استودیو شبکه سوم را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اتفاق خوبی که در پخش زنده تلویزیونی فینال ایران و ازبکستان در شبکه سوم سیما رخ داد دعوت از وحید شمسایی به عنوان کارشناس بود.
او در این باره می‌گوید: «قبل از هر چیز از صدا و سیما باید به خاطر پخش بازی‌های تیم ملی تشکر کنم. روزی که از من دعوت شد گفتم که برای بازی فینال می‌آیم چون می‌خواهم تیم ملی کشورم را در بازی آخر ببینم.»
شمسایی که مثل گزارشگر بازی، هر زمان احساس می‌کرد که باید نکته‌ای را مطرح کند به میان صحبت‌های گزارشگر می‌آمد: «علاقه به کشورم و اینکه همه ما دنبال سربلندی نام ایران در این مسابقات بودیم و از طرفی چون در این رشته بزرگ شدم و به دفعات در میان این همه جمعیت بازی کردم چه در ایران، ایتالیا یا جا‌های دیگر به همین دلیل هر چه می‌گفتم حرف دلم بود. شاید باور نکنید اما احساسم این بود که داخل زمین بازی یا به عنوان مربی روی نیمکت هستم پس هر چه را به لحاظ فنی می‌دیدم مطرح می‌کردم.»
شمسایی به اتفاق جالبی در زمان کارشناسی‌اش اشاره می‌کند: «خیلی حرص خوردم و محو بازی شده بودم. برای ما نسکافه آوردند و من بدون توجه به داغ بودن آن خوردم که دهان و زبانم سوخت.» شمسایی درباره اینکه چرا بازی فینال با اختلاف یک گل به پایان رسید اینطور می‌گوید: «اگرچه انتظار ما در بازی فینال بیشتر بود اما مهم قهرمانی است. من اهل چاپلوسی نیستم چون نیازی ندارم، به همین دلیل می‌گویم نمایش تیم ملی در فینال خیره‌کننده بود.»
اضافه می شود شمسایی پیش از این و در زمان حضور در تیم ملی دیدار تیم های ایران و آرژانتین در جام ک ال نیز به صورت زنده از رادیو گزارش کرده بود.
منبع:ایران ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید سه شنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

وحید شمسایی و حیدریان واقعا اعجوبه های فوتسال ایران وجهان بوده اند فقط حیف قدر این دونفر را نمی‌دانیم نذارید خواهشا این دوبدون استفاده باشن ،مثل الان آقای حیدریان…به امید موفقیت کشورم