کد خبر : 61264
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 - 14:39
-

دبیری:مشتاق کار با شمسایی هستیم/ افتخاری و ناظم‌الشریعه موافق شروع مسابقات در خرداد هستند

دبیری:مشتاق کار با شمسایی هستیم/ افتخاری و ناظم‌الشریعه موافق شروع مسابقات در خرداد هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری و کادر فنی این تیم برای فصل آینده، با بیان مطلب فوق افزود: قرار بود بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا برنامه لیگ را مشخص کنند که هنوز هیچ خبری نیست. هم رئیس کمیته فوتسال و هم سرمربی تیم ملی موافق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری و کادر فنی این تیم برای فصل آینده، با بیان مطلب فوق افزود: قرار بود بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا برنامه لیگ را مشخص کنند که هنوز هیچ خبری نیست. هم رئیس کمیته فوتسال و هم سرمربی تیم ملی موافق شروع مسابقات در خردادماه هستند و باید منتظر بمانیم تا تصمیم نهایی گرفته شود.

وی ادامه داد: ما هنوز هیچ خبری از زمان شروع لیگ نداریم. تیم ما شرایط خاصی دارد چرا که قرارداد دروازه‌بان برزیلی خود را تمدید کردیم و طبق برنامه از پیش تعیین شده، به وی اعلام کردیم که لیگ اردیبهشت شروع می‌شود. بعدا متوجه شدیم امکان شروع مسابقات در مردادماه هست و از وی خواستیم دیرتر به ایران بیاید ولی او تاکید کرد که اگر مسابقات مرداد شروع شود، رضایتنامه‌اش را خواهد گرفت و از تیم جدا می‌شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری خاطرنشان کرد: به هر حال اگر مسابقات خردادماه شروع شود خوب است. دروازه‌بان برزیلی ما از این اتفاقات و جابجایی برنامه مسابقات متعجب بود!

دبیری درباره تمدید قرارداد جواد اصغری‌مقدم یادآور شد: ما از عملکرد اصغری مقدم کاملا رضایت داشتیم. صحبت‌های ابتدایی را هم با وی انجام دادیم و وقتی که تاریخ لیگ قطعا مشخص شود، قراردادمان را با وی به عنوان سرمربی – بازیکن نهایی می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که « آیا با وحید شمسایی هم مذاکره‌ای داشته‌اید یا خیر، گفت: ما بهترین عنوان خود را در لیگ با شمسایی به دست آوردیم و مشتاقیم که هر موقع شرایطش فراهم بود، مجددا با وحید کار کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری در پایان درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا هم گفت: امیدوارم حمایت از تیم ملی ادامه داشته باشد و بتوانیم در جام جهانی هم موفق کار کنیم. الان علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پُست بسیار خوبی دارد و به نظرم باید الان لازم است که برای فوتسال، «سر کیسه را شُل» کند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی یکشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

هههههههههه مسخرس بازم قهرمانی می خوای اومدی سراغ وحیدکه بعدبگی تبریزقطب فوتسال اسیاست

خ دوشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

احسنت کاملا درسته