کد خبر : 61312
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اسفند 1394 - 23:35
-

بازگشت عابر بانک فوتبال به فوتسال با کمک شمسایی!

بازگشت عابر بانک فوتبال به فوتسال با کمک شمسایی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین هدایتی مالک کارخانه استیل‌آذین که قرار بود امسال باشگاه پرسپولیس را خریداری کند ولی موفق به این کار نشد این بار قصد دارد با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری و یک تیم فوتسال برای فصل بعد حضوری فعال در فوتبال کشور داشته باشد. وی جلسات مختلفی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین هدایتی مالک کارخانه استیل‌آذین که قرار بود امسال باشگاه پرسپولیس را خریداری کند ولی موفق به این کار نشد این بار قصد دارد با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری و یک تیم فوتسال برای فصل بعد حضوری فعال در فوتبال کشور داشته باشد.

وی جلسات مختلفی را با اهالی فوتبال برگزار کرده بود و در آخرین جلسه روز جمعه خود به این نتیجه رسید که فصل بعد مالکیت یک تیم لیگ برتری را برعهده بگیرد و هدایت آن برعهده علی کریمی و حمید استیلی باشد.

همچنین وی قرار است امتیاز یکی از تیم‌های فوتسال را بخرد و هدایت آن را بر عهده وحید شمسایی قرار دهد.

هدایتی قصد دارد با حضور کریمی، شمسایی و استیلی بازگشت باشکوهی در فوتبال داشته باشد.

مقدمات کار نیز انجام گرفته و هماهنگی‌ها برای خرید امتیاز تیم‌ها نیز صورت گرفته است ولی باید صبر کرد تا شروع مسابقات لیگ در فصل بعد تا ببینیم وعده هدایتی برای حضور در فوتبال و فوتسال عملیاتی می‌شود یا خیر.

مدیرعاملی باشگاه فوتبال و فوتسالی که هدایتی مایل به خرید آن است برعهده امیر مهرریزی خواهد بود. کارهای رسانه‌ای هر دو باشگاه هم برعهده سیدمحمد حق‌شناس خواهد بود. دکتر خانبانی هم به عنوان روانشناس هر دو باشگاه قرار است با هدایتی همکاری کند.

Hedayati (4) Hedayati (5) Hedayati (6) Hedayati (1) Hedayati (2) Hedayati (3)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام... یکشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

چرا تیمشو نمیده دست پسرش ؟؟
به نظرم شمسایی گزینه خوبی نیست باید بده تیمش رو دست مجید مرتضایی
خخخخخ