کد خبر : 61341
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 14:51
-

محمدی: در جام جهانی باید در حد ایران باشیم/منتظرم تکلیف گیتی پسند روشن شود

محمدی: در جام جهانی باید در حد ایران باشیم/منتظرم تکلیف گیتی پسند روشن شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی در گفتگویی در مورد قهرمانی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی آخرین بار در سال ۲۰۱۰ قهرمان آسیا شده و متأسفانه در ۲ دوره قبل شانس قهرمانی را از دست داده بود. خداراشکر می‌کنم که توانستیم قهرمانی را به ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی در گفتگویی در مورد قهرمانی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی آخرین بار در سال ۲۰۱۰ قهرمان آسیا شده و متأسفانه در ۲ دوره قبل شانس قهرمانی را از دست داده بود. خداراشکر می‌کنم که توانستیم قهرمانی را به ایران برگردانیم.
سنگربان اصفهانی تیم ملی فوتسال افزود: این مسابقات محک بسیار خوبی برای بازیکنان بود و امیدوارم این قهرمانی باعث شود که با یک روحیه خوب و با برنامه‌ریزی دقیق برای جام جهانی آماده شویم و قطعاً بازی‌های مهمی در این مسابقات پیش رو خواهیم داشت.
وی در همین مورد ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا، همه چیز بسیار خوب بود و تمام بازیکنان و کادرفنی یک‌دل و با یک هدف مشخص که همان قهرمانی بود به مسابقات رفتیم. تصمیم داشتیم جام را به ایران برگردانیم که به هدفمان هم رسیدیم.
محمدی در مورد کادفنی تیم ملی و عملکرد ناظم‌الشریعه گفت: من همیشه سعی می‌کنم در مورد کادرفنی صحبت نکنم چرا که من بازیکن هستم و باید وظایف خودم را انجام دهم. اما عملکرد مربیان در این مدت خوب بود و از وقتی ناظم‌الشریعه به تیم ملی اضافه شد، تیم ملی روسیه را شکست دادیم و مقابل ایتالیا در کشور خودش بازی خوبی انجام دادیم. مقابل تیم ملی برزیل هم عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم و حتی می‌توانستیم آنها را شکست دهیم. در نهایت هم قهرمان مسابقات آسیایی شدیم که این نشان می‌دهد کارنامه خوبی داشته‌ایم.
وی مسابقات جام جهانی را بسیار مهم دانست و بیان داشت: به هر حال جام جهانی بالاترین سطح مسابقات دنیا است. ایران هم در بین پنج تیم برتر دنیا قرار دارد و باید در حد تیم ایران باشیم. امیدوارم که بتوانیم در جام جهانی خودمان را به دو یا سه تیم برتر دنیا برسانیم.
محمدی در مورد وضعیت قراردادش با باشگاه گیتی‌پسند گفت: من یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم و پیشنهادهایی هم از تیم‌های داخل و خارج کشور دریافت کرده‌ام، اما اول منتظر می‌مانم تا تکلیف تیم گیتی‌پسند برای فصل آینده مشخص شود و بعد از آن تصمیم می‌گیرم که کدام تیم را انتخاب کنم.
وی ادامه داد: انتخاب اول من گیتی‌پسند است و اگر این تیم تصمیم به ماندن در لیگ برتر داشته باشد، حتماً در اصفهان خواهم ماند اما چون نزدیک به مسابقات جام جهانی هستیم که شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود، بیشتر تمرکزم روی انتخاب تیمی است که بتواند به اهداف و آرامش من کمک کند تا بتوانم همین روند رو به رشد را ادامه دهم و در جام جهانی به تیم ملی کشورم کمک کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.