کد خبر : 61404
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 10:24
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال دانش‌آموزی به دنبال تکرار افتخارات جهانی با حسین شمس

فوتسال دانش‌آموزی به دنبال تکرار افتخارات جهانی با حسین شمس
تیم فوتسال دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از کشورمان فروردین 95 باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند. این تیم قصد دارد با حسین شمس افتخارات ادوار گذشته را تکرار کند هرچند که کار بسیار سختی پیش رو دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشید ارمیان رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این باره اظهار کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی دانش‌آموزان جهان از ۱۶ تا ۲۲ فروردین در شهر پورک کرواسی برگزار می شود که تیم استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از ایران با سرمربیگری حسین شمس در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود که خود ایشان یک برند در فوتسال ایران و جهان هستند.

وی افزود: این تیم سه مرحله اردوی آماده سازی خود را در استان آذربایجان شرقی پشت سرگذاشته و آخرین اردوی آنها هم متصل به اعزام خواهد بود. این تیم ۱۴ فروردین اعزام می شود.

رئیس فدراسیون ورزش مدارس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند نماینده ایران در این رقابت‌ها چه مقامی کسب کند؟ گفت: تیم ایران مقام قهرمانی سال ۲۰۱۲ در ترکیه و نایب قهرمانی سال ۲۰۱۴ ایتالیا را در کارنامه دارد و در این دوره هم کار بسیار سختی را پیش رو دارد. از زمانی که فوتسال به بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ در آرژانتین افزوده شده نگاه‌ها به این رشته تغییر کرده و کشورها سرمایه گذاری زیادی روی آن می‌کنند.

وی ادامه داد: کار سختی را پیش رو داریم اما از آن سو هم می دانیم که این تیم با حضور کسی مثل حسین شمس و توانایی خوب بازیکنان، چه پتانسیل بالایی دارد. نام حسین شمس یک برند است و امیدوارم بتوانیم از جایگاه واقعی فوتسال ایران دفاع کنیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساعد چهارشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

همه تیمهای دنیا این مسابقات و امثال این مسابقات رو راهی برای پیشرفت ورزش و بازیکنای ناشناخته و مربیای زحمتکش پایه درنظر دارن اما اینجا ما همه تیمهامون دست شمس هست ،ایتالیا معلم ورزش یه شهر که قهرمان شده مربیشه اما ما…..

فرید چهارشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

آفرین آقا ساعد درسته دقیقا، منم یادمه یه دوره فوتبال دانشجویی علی دایی رو برده بودن بازی میکرد و کشورهای دیگه مات و مبهوت شده بودن، متاسفم برای ورزشمون…

نام ... چهارشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

اقا ساعد حالا منتظر باش ببین کمک ایشان کیه؟!

نام ... پنجشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

پس آقای عبدالوند چی شد این همه زحمت کشید

ساعد شنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

خخخخخخخ عبدالوند ؟؟؟؟!!!
پسر خوب ایشون تیم مدرسش هم نمیتونه قهرمان کنه پسر خوب،
اون یکی دوست عزیرم که منتظر کمک مربی شمس هست عرض کنم کمکش هم پورحسین هست از تبریز که مدرس هست اونم نه جوون که زحمت کشیده باشه تو بازیهای مدارس و البته یه بنده خدا دیگه به اسم مطلب زاده که با وجود شمس و پور حسین دیکه اسم این آقا هم سودی نداره که بگیم مربی جوون و زحمت کشیده تو باریهای مدارس رو بردیم