کد خبر : 61424
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 13:36
-

جاوید:لبنان هزینه و امکانات خوبی برای بالابردن سطح فوتسالش در آسیا فراهم کرده است/تیم های لبنانی بازیکن برزیلی جذب کرده اند

جاوید:لبنان هزینه و امکانات خوبی برای بالابردن سطح فوتسالش در آسیا فراهم کرده است/تیم های لبنانی بازیکن برزیلی جذب کرده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید در خصوص اولین بازی تیم جدیدش گفت: با اینکه تیم اشرفیه از دو بازیکن برزیلی سود می‌برد و بازی خوبی هم مقابل ما انجام داد ولی موفق شدیم ۴ گل به این تیم بزنیم تا گام محکمی برای صعود به نیمه نهایی برداریم. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید در خصوص اولین بازی تیم جدیدش گفت: با اینکه تیم اشرفیه از دو بازیکن برزیلی سود می‌برد و بازی خوبی هم مقابل ما انجام داد ولی موفق شدیم ۴ گل به این تیم بزنیم تا گام محکمی برای صعود به نیمه نهایی برداریم.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به این تیم بزنیم ولی موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم. امیدوارم بازی بعدی هم بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم تا راهی مرحله نیمه‌نهایی شویم.

این بازیکن ملی‌پوش فوتسال ایران درباره کیفیت لیگ لبنان هم گفت: با توجه به بازیکن‌های خارجی که به تیم‌های لبنانی اضافه شده‌اند سطح بازی‌ها بالا رفته و تمام تیم‌ها با جذب بازیکنان برزیلی و کلمبیایی و هزینه‌های زیاد برای موفقیت و رسیدن به جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنند.

جاوید خاطرنشان کرد: لبنانی‌ها در فوتسال هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند و امکانات خوبی هم فراهم کرده‌اند تا در آینده سطح فوتسال باشگاهی و ملی خود را در آسیا افزایش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یه فوتسالی جمعه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۵:۱۴

با سلام..
خدایی یکی ازبهترین بازیکنانیه که من تو ایران بازیشو ازنزدیک دیدم، مدل بازیش منحصر به فرده، تا جایی که فردوسی پور دربرنامه نود از حسین طیبی و حسن زاده که جفتشون از بهترینها هستن پرسید، این شماره ۱۴ کیه که مدرن بازی میکنه، دمش گرم تو قهرمانیه تیم ملی اگه اشتباه نکنم با ۹گلی که زد وبا پاس گلهاش، وازهمه مهمتر نگه داشتن توپ تو زمین ازبکستان، که فشارتیم مقابل رو کم میکرد، نقش به سزایی داشت،، واقعا لقب دکل بهش میاد، ، مرحبا..