کد خبر : 61540
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394 - 15:12
-

ترابیان:افتخاری باید درخواست‌های تیم ملی فوتسال را به ما ارجاع بدهد

ترابیان:افتخاری باید درخواست‌های تیم ملی فوتسال را به ما ارجاع بدهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره درخواست‌های سرمربی تیم ملی فوتسال برای بازی با تیم‌های قدرتمند پیش از حضور در جام جهانی کلمبیا، گفت: ما باید ابتدا وضعیت لیگ و برنامه تیم ملی را مشخص کنیم. برنامه لیگ باید متناسب با تیم ملی باشد و البته باشگاه‌ها هم متضرر نشوند. چنین چیزی دور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره درخواست‌های سرمربی تیم ملی فوتسال برای بازی با تیم‌های قدرتمند پیش از حضور در جام جهانی کلمبیا، گفت: ما باید ابتدا وضعیت لیگ و برنامه تیم ملی را مشخص کنیم. برنامه لیگ باید متناسب با تیم ملی باشد و البته باشگاه‌ها هم متضرر نشوند. چنین چیزی دور از دسترس نیست و به نظرم اگر لیگ در خردادماه شروع شود، خوب است.

وی افزود: ما باید قبل از جام جهانی، چند بازی تدارکاتی گردن کلفت برگزار کنیم. من صحبت‌های اولیه را با مسئولان فوتسال برزیل داشته‌ام و سعی می‌کنم آنها را مجاب کنم تا به ایران بیایند. احتمال می‌دهم بتوانیم با برزیل به توافق برسیم به شرطی که دچار کمبود منابع مالی نشویم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره اینکه آیا بازی با تیم‌های دیگر هم در این کمیته بررسی شده است یا خیر، گفت: من به عنوان رئیس کمیته فنی هیچ نامه‌ای را از کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی دریافت نکرده‌ام در حالی که این حق کمیته فنی است که در جریان مسائل مربوط به تیم ملی باشد. افتخاری (رئیس کمیته فوتسال( باید چنین مواردی را به کمیته فنی ارجاع بدهد.

ترابیان همچنین در خصوص درخواست سرمربی تیم ملی برای تعویض کفپوش سالن کمپ تیم‌های ملی هم گفت: من چنین چیزی را از سوی فدراسیون نشنیدم ولی اگر به ما منعکس کنند، برای تعویض آن اقدام می‌کنیم. کمیته فنی تا حدی می‌تواند به مسائل ورود کند ولی در مجموع باید از ما بخواهند تا این کار را انجام بدهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.